Grapefruit Fizz, czyli pachnące paznokcie

1/19/2013 09:22:00 PM

Sesja i użalanie się nad tym, że jest sesja pochłania strasznie dużo czasu, na dodatek miałam wczoraj urodziny, dlatego dziś szybko ;) Od razu z góry przepraszam na jakość zdjęć, ale robiłam je na szybko, ciągle walczę z ostrością i lampą w aparacie, na dodatek lakier na paznokciach miał już 4 dni, więc wiadomo, że próbowałam ukryć wszelakie odpryski ;)
Grapefruit Fizz to pachnący lakier z letniej kolekcji Revlonu. Moja Kochana B. powiedziała mi któregoś dnia, że w Superpharmie są one za 9.90. To bardzo przyjemne dla oka toppery, które po wyschnięciu pachną owocami. Oczywiście lakier można używać samodzielnie, ale podejrzewam, że dla w miarę widocznego krycia potrzebne by były 3-4 warstwy, a więcej niż 2 jednego lakieru nie nałożę. Dlatego topper nałożyłam na nazywany przeze mnie różem majtkowym nr 52 z Inglota. Ten drugi zdecydowanie nie przypasował mi perłowym wykończeniem, jednak dobrze się go nakłada i szybko schnie, więc dałam mu drugą szansę i... byłam zachwycona! Przez pewien czas podejrzewam, że będzie to moje ulubione połączenie ze względu na te dyskretne migotanie pięknych złoto-różowych drobinek (niestety zdjęcia tego nie oddają). Najprzyjemniejszą rzeczą jednak był fakt, że paznokcie przez cały ten czas przyjemnie pachniały (przynajmniej dla mnie) gumą balonową! Same zobaczcie jak prezentuje się na paznokciach, a ja wracam do moich 'ulubionych' ubezpieczeń społecznych. Coś podejrzewam, że tak się polubimy, że będę dwa razy się z nimi ZaDAWAĆ ;)





You Might Also Like

4 komentarze

  1. właśnie sobie zdałam sprawę z tego, że nie mam ani żadnego lakieru z Inglota ani z Revlonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jedyny Inglot, który posiadam i jeden z dwóch Revlonów - mam jeszcze Colada Fizz. No i ich Top Coat - najlepszy z niższej i dostępnej półki jaki kiedykolwiek miałam. Ale on się nie liczy jako lakier :P

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że są pachnące lakiery do paznokci! Muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się dowiedziałam od innej blogerki ;) Na dodatek trzeba szukać. Jak mówię ja kupiłam je na promocji za 9.90, a widziałam je też za 34.90. Więc trafiła mi się dobra okazja ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram