Miyo Snowflakes

1/26/2013 05:54:00 PM

W dniu dzisiejszym oficjalnie mogę powiedzieć, że zakończyłam sesję 23go stycznia!  Szkoda tylko, że radość jest krótka, bo jestem strasznie przeziębiona n nawet z domu nie wychodzę :( Dziś chcę Wam pokazać mój pierwszy lakier z Miyo. Dużo dobrego się o nich naczytałam, ale nigdy po drodze mi nie było do drogerii, w których można je kupić, ale kiedy się do nich dorwałam złapałam pierwszy lepszy i... to było to! Przestawiam Wam nr 97 - Snowflakes. Niestety dalej nie rozkminiłam mojego aparatu, ale w tym wypadku może to i lepiej ;) Zdjęcia idealnie pokazują efekt, który ten lakier potrafi zdziałać ;) Nałożyłam go na Classics Mini Nail Laquer nr 175, który niestety krzyczy "wyrzuć mnie", ale Miyo go ocalił ;) Zobaczcie same:





Teraz jak patrzę na te zdjęcia głowię się kiedy mi takie długie urosną, bo nie dość, że ścięłam na maksa, to jeszcze mi się niesamowicie rozdwoiły. Także będę musiała się wstrzymać z jakimkolwiek malowaniem :(

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za monotonią na paznokciach, a to dla mnie świetna odmiana ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie Ci w takim kształcie paznokci :) Ja mam flejksy z Essence (Topper Night in Vegas) i z każdym kolorem wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja też musiałam poobcinać paznokcie na króciutko i ubolewam :( Poza tym flejksy na ciemnym lakierze wyglądają bardzo fajnie - muszę odgrzebać swoje w czeluściach pudła z lakierami :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się od dawna nimi zachwycałam, więc jak już dorwałam to nie odpuściłam :P

      Usuń
  4. Jak to się fajnie mieni :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w nim! w ogóle uwielbiam miyo! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram