Naklejki wodne KKCenterHk

11/26/2013 08:49:00 PM

Naklejki wodne to wynalazek, który wręcz uwielbiam. Ale z tymi najadłam się wyjątkowo dużo nerwów. Nie dość, że skończył mi się biały to kupiłam bubla, do którego podeszłam 3 razy i nadal nie jestem zachwycona (odpryski w tempie błyskawicznym) to jeszcze miałam połamane paznokcie i na tak krótkich te piękności nie nadawały się do pokazania. Na dodatek jeszcze myślałam, że je zgubiłam, ale to trwało jakieś 5 minut :P W każdym razie piękne naklejki wodne z chińskimi tradycyjnymi pawiami i wzorami dostałam w ramach współpracy z KKCenterHk


cena: $5,75 + na kod AGUSAI 10% OFF


Jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt, że te większe kwiatki są bardzo duże. Jakoś nie chciałam się męczyć jak je ułożyć na paznokciach, więc zdecydowałam się, żeby połączyć naklejki z metodą saran wrap. Naklejki wodne, jak większość z Was wie, są bardzo łatwe do nałożenia. Wystarczy wyciąć wzór, odkleić folię, namoczyć w wodzie i nałożyć, a po wysuszeniu mani gotowe! Nie mam zbyt dużego rozeznania w naklejkach wodnych, ale muszę powiedzieć, że te wydają mi się sztywniejsze niż inne, z którymi miałam już do czynienia. Może dlatego też i z powodu rozmiaru miałam problem z ich równym przyleganiem do paznokcia. Kwiatki lekko odstawały, ale po pokryciu topem wszystkie nierówności zniknęły i wszystko wyglądało ładnie i schludnie. Z resztą... same zobaczcie!







I co powiecie o tym miksie? Ja się przyznaję bez bólu, że bardzo mi się podobało to zdobienie. Pewnie nosiłabym je dłużej, gdyby nie felerna biel. Na pewno będę chciała jeszcze wykorzystać pozostałe wzory. A może zaryzykuję i postawię na jakiś inny kolor? Bo jak na razie miałam tylko wizję bieli. Macie jakieś sugestie? ;)
Pamiętajcie, że decydując się na zakupy możecie skorzystać z kodu zniżkowego. Wpiszcie AGUSAI, a dostaniecie 10% zniżki!


You Might Also Like

29 komentarze

  1. Wyglądają trochę jak folkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo mi się skojarzyły :D
      Są przecudne :D i fajnie, że dodałaś saran wrap ;D

      Usuń
  2. Moim zdaniem też folkowe..:D dlatego tak mi się podobały:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też właśnie przez to się BARDZO podobały ^^

      Usuń
  3. piękne!!!! uwielbiam takie folklorowe klimaty

    OdpowiedzUsuń
  4. motyw naklejek piekny - i ta kolorystyka! Saran wrap uwielbiam, pięknie Ci wyszedł :) jednak uważam, że naklejki są strasznie drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie współpraca na pewno bym się na nie nie zdecydowała. Skończyłoby się na wzdychaniu ;)

      Usuń
  5. Idealnie to połączyłaś ;) A naklejki są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, bo ja musiałam dojrzeć do tego, że mi się podoba, ale jak już mi się udało... to jest szał :D

      Usuń
  6. Świetne połączenie, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie kolorowe naklejki, świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te naklejki są prześliczne! Strasznie podobają mi się wzory zestawów z KKCenterHk, ale kurcze drogie są skubane :/

    OdpowiedzUsuń
  9. wzory tych naklejek genialne :)
    niestety mnie też odstrasza cena, ale kto wie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naklejki ładne, ale cena kosmiczna :/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne, na paznokciach lepiej się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam naklejki wodne! Genialnie je wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich naklejek jeszcze nie widziałam :) ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie :) ciekawe połączenie :) też niedługo będę miała starcie z naklejkami wodnymi ;p pierwsze starcie - zobaczymy jak mi pójdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam wczoraj u nich te naklejki. Śliczne są! Chociaż myślałam ze te kwiatki są nieco większe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że one i tak są bardzo duże, bo ja mam baaardzo szerokie kciuki. Patrząc na paznokcie B, Aalimki, czy Tamit to szersze niż ich (mam porównanie na żywo ;))

      Usuń
    2. Może kiedyś się na nie skusze :)
      Podobają mi sie, sa takie... takie wiejskie :p

      Usuń
    3. To się mówi folkowe :D Ale wiem o co Ci chodzi ;) I chyba właśnie przez to się na nie zdecydowałam ;) Wszystkie takie akcenty mogę przemycać gdzie tylko się da ;)

      Usuń
  16. ciekawe zestawienie :) chociaż jak dla mnie troszkę zbyt pstrokato ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram