Golden Rose 3D Glaze 09

11/22/2013 09:50:00 PM

Mam chyba ostatnio spadek formy.. Dzisiejsze zdjęcia też to potwierdzą, ale obecnie warunki nie są w stanie sprawić cokolwiek lepszego. Muszę zainwestować w jakieś dodatkowe oświetlenie, ale takie, które sprawi, że ręka nie będzie pomarańczowa i najlepiej najmniejszym kosztem. Będę walczyć. W sumie zrobiłabym zdjęcia w naturalnym świetle, gdyby nie ta okropna mgła, która dziś sprawiła, że świat był szary i ponury. Po wczorajszej porażce zdobieniowej postanowiłam zmalować coś na szybko, a że Essiak był pod ręką postanowiłam przestać go traktować po macoszemu i dać mu drugą szansę. Pisałam Wam już TUTAJ, że lakier bardzo szybko się ściera na końcówkach, na co nie pomogła nawet metoda na zakładkę, ale jego piękny kolor nadal niesamowicie przyciągał wzrok, więc tym razem postanowiłam pokryć do lakierem Golden Rose 3D Glaze nr 09, który dostałam na Pierwszym Spotkaniu Lakieromaniaczek w Warszawie. Bardzo mi się spodobało takie urozmaicenie lakieru. Zabłysnął on tysiącem drobinek i sprawił, że żelek dał się polubić (wyglądał na paznokciach o niebo lepiej niż poprzednio - oczywiście po pokryciu topem, bo wersja zdobienia bez topu mnie zachwycała). Niestety radość nie była długotrwała ze względy na starte końcówki, ale czasem warto ;) 






I co powiecie na takie połączenie? Mi bardzo się podoba, mimo, że jest krótkotrwałe. Na pewno wykorzystam ten topper na czerni i bieli. Może na nich prezentować się obłędnie!
Modlę się (dosłownie), żeby pogoda jutro była bardziej znośna. Może nawet padać, ale niech nie będzie mgły! Planuję poeksperymentować z folią transferową i mam nadzieję, że będę mogła pochwalić się efektami na blogu w najbliższych dniach :)
Dodatkowo się poskarżę! Wycofali mój ukochany zmywacz ze sprzedaży :( Nie wiem co teraz pocznę, ale moja Superbohaterka B. dorwała dwie ostatnie sztuki w Gliwicach i zapas na chwilę mam. Potem na nowo będę szukać zmywacza idealnego :(

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Mam własnie podobny kolorek na paznokciach :) Świetnie to u Ciebie wygląda, tylko szkoda ze tak krótko trzyma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest chyba uroda żelków na moich paznokciach ;) Nie wiem, czy u innych też ;)

      Usuń
  2. w sumie.. to stwierdzam że ten GR mi się podoba :D mam nadzieję że jak będziesz miała na czerni to pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3D glaze jakoś mnie nie pociągają, długo przyglądałam im się na wysepce i nic - nie zaiskrzyło. To połączenie bardzo mi się podoba, całość wygląda przepięknie, ale podejrzewam, że mówię tak bo jest po prostu niebiesko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak samo - 3D do mnie nie trafia :)

      Usuń
    2. Mi się podobały, ale po obejrzeniu swatchy jakoś przestały mnie kręcić, ale juz skoro jeden dostałam trzeba było go wykorzystać ;) I podoba mi się jak zmienił charakter lakieru ;) na pewno przyda mi się w przyszłości ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie razem wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądają, chociaż właśnie z czernią wyglądałoby to nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygląda, jak nocne niebo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się, ale myślałam że ten lakier 3D ... no da z siebie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też początkowo tak myślałam, ale swatche, które już widziałam wyprowadziły mnie z tego błędu ;)

      Usuń
  9. kolekcja 3D mnie nie zachwyciała, Essie nie lubię, niebieskiego również...
    No i co mam napisać, Agni?
    Jestem neutralnie nastawiona.
    Aha, ja kupiłam sobie lampkę biurową, ale taką z ruchomą "główką" i ramieniem, że mogę dowolnie nią manewrować. A żarówkę białą z lekkim zabarwieniem niebieskim (jak powiedziała mi koleżanka, najczęściej sklepy takie żarówki kupują, żeby białe wydawało się jeszcze bielsze). Moje dłonie wychodzą blade, ale nie pomarańczowe czy czerwone, a w większości przypadków lakiery mają najbardziej zbliżony kolor do oryginalnego (lepiej niż przy świetle dziennym).
    Zrozumiałaś coś z tego bełkotu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrozumiałam :D Ja miałam gdzieś zwykły halogen i to byłoby lepsze niż ten, który mam, bo on ma taką mleczną osłonkę :/ Ale na pewno będę czegoś szukać. Chociaż żarówkę, żebym w takiej lampie podłogowej z Ikei móc wsadzić i już będę szczęśliwa, bo pomimo masakrycznej ściany przy tej lampie mam najlepszą miejscówę ;)

      Usuń
  10. Ładne połączenie, podoba mi się ten top z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  11. połączenie bardzo fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wygląda :) Ja mam jeden top 3D Glaze, ale to jakaś totalna porażka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo one niestety dobrze wyglądają na niewielu lakierach bazowych.

      Usuń
  13. Zapraszam do mnie! Ja u siebie też wykorzystałam ten top tylko na czarnej bazie :) Twoje połączenie też bardzo mi się podoba :) Uważam, że ten kobaltowy Essie jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essiak piękny, ale starte końcówki w tak szybkim okresie czasu to nie jest fajna sprawa, zwłaszcza jak gdzieś idziesz na jakąś imprezę, czy coś.

      Usuń
  14. Nawet nie wiesz jak mi się te 2 lakiery połączone podobają. Świetny efekt.. taka baśniowa, tajemnicza noc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę :) Zwłaszcze, że niesamowicie podoba mi się Twoje porównanie ;)

      Usuń
  15. piękne połączenie! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego powodu :* Nie chciałam go kłaść na czerni, bo wiedziałam, że będę zachwycona, chciałam na czymś innym, żeby się upewnić, że nadaje się do czegokolwiek innego ;)

      Usuń
  16. Też go mam na paznokciach właśnie, na ciemnym fiolecie z matowym topem wygląda bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie to połączyłaś, a ten essiak mnie oczarował ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram