Jakby maki?

9/09/2014 08:32:00 PM

Macie takie lakiery, że żal Wam się ich pozbyć, ale równocześnie nie macie na niego pomysłu? Ja tak właśnie mam z lakierem Rimmel Salon PRO - Punk Rock. Jego nietypowość bardzo mi się podobała, ale kiedy miałam go na paznokciach czegoś mi brakowało. Dlatego, kiedy przeglądając bloga Pauliny, zobaczyłam to zdobienie stwierdziłam, że mogłabym spróbować ;) Dlatego też jak to czasem bywa w niedzielne popołudnia chwyciłam za farbki i zmalowałam kwiatki. W sumie w założeniu to miały być kwiaty bardziej tropikalne, ale przyglądając się im dłużej i dłużej kojarzyły mi się one co raz bardziej z makami, albo jakimiś innymi, ludowymi kwiatkami. Z resztą... co ja się będę głowić! Oceńcie sami! 






I jak Wam się podoba to zdobienie? Jakie według Was kwiatki zmalowałam?

You Might Also Like

29 komentarze

  1. jestem pod coraz większym wrażeniem! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod coraz większym wrażeniem! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego Rimmelka. Mi nie przeszkadza jak mam go solo na paznokciach :) Jednak z tymi kwiatkami wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda na tym tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te kwiatki Ci wyszły :) ja też właśnie widząc to zdobienie Pauliny miałam ochotę je zrobić, ale chyba za bardzo mi się nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło ;) Lakier solo byłby dla mnie zbyt nudny ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się ten lakier strasznie podoba ;) Jeszcze zdobienia z nim nie robiłam, ale może za jakiś czas ;) Twoja wersja jest świetna, kwiaty cudnie przełamują tą szarość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam osoby które potrafią tak fajnie malować farbkami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie może być nic trudnego, skoro z farbkami obchodziłam sie dopiero trzeci raz ;)

      Usuń
  9. Nie są to maki, ale są śliczniutkie. Fajnie ożywiają to tło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Artystka nam tu wyrasta ^^
    Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor rimmel nie przypadl mi do gustu, ale zdobienie jest cudne. Kwiaty glownie ze wzgledu na kolorystyke przypominaja mi fuksje

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się właśnie z tropikalnymi kwiatami kojarzą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się bazowy lakier, pięknie go ożywiłaś tymi kwiatkami

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kwiatki zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne sa te kwiateczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nieważne jakie to kwiatki, ale idealnie pasują do tego lakieru! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdobienie, kwiatki są urocze, a lakier z tła nadaje im jesiennego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się podoba połączenie szarości z różem - piękne kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też dzisiaj kwiatowo ;) jakoś tak miło się robi jak ma sie tak romantyczne motywy na pazurkach ;) piękne i bardzo dopracowane zdobienie Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Maki zdecydowanie nie. To są na pewno surfinie :) Bardzo ładne w dodatku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Przepięknie namalowane i podoba mi się ta kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  22. no prześliczne, takie urocze i cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny sposób na rozweselanie tego odcienia i wyszło Ci to rewelacyjnie, piękne kwiatki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram