GR Color Expert nr 10 i naklejki wodne

7/15/2014 09:59:00 PM

Mówcie co chcecie, ale lubię nudziaki. Może i są wyborem bezpiecznym, ale pasują one do wszystkiego. Jedynym minusem jest chyba fakt, że wyzwaniem jest znalezienie nudziaka, który nie będzie... banalny. Taki właśnie jest lakier Golden Rose z serii Color Expert o nr 10. Wiecie jak można go najlepiej zareklamować? To... JEDNOWARSTWOWIEC! Tak, dobrze czytacie. Jedna grubsza warstwa i po kłopocie z malowaniem. Na dodatek lakier świetnie się trzyma, szybko schnie i... nadaje się do stemplowania! Ja dziś tak dla odmiany (Mania prosiła o coś innego niż stemple, więc proszę bardzo ;P) pokażę zdobienie z wykorzystaniem naklejek wodnych, które dostałam od Promoto-Promoto i cyrkonii, które kupiłam na targach. W sumie nie wiem czemu, ale zawsze traktowałam naklejki po macoszemu. A tak sobie patrzę na to zdobienie i pytam się dlaczego, skoro wyglądają tak uroczo! Z resztą! Zobaczcie sami!






I jak Wam się podoba ten lakier? Może macie na oku coś innego z tej serii? Jeśli tak... stay tuned! Szykuję niespodziankę! ;)
A tak jeszcze poza tym to przepraszam, że ostatnio mnie tu nie ma! Mam wyjechała, a ja zajmuję się domem, piorę, sprzątam, gotuję i karmię tatę, więc ciężko mi się ze wszystkim wyrobić! Wiecie... wypadłam z wprawy ;)

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Naklejki są rzeczywiście urocze :) a ten nudziak ma przepiękny kolor ;) razem tworzą zgrany duet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki jasny jednowarstwowiec <3 ja się już zdążyłam zakochać w tej serii a mam dopiero bodajże 7 szt.
    naklejki są świetne i bardzo tu pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam tylko 2, a i tak jestem nimi mega zauroczona!

      Usuń
  3. Śliczny efekt z tymi naklejkami ;) Nie do wiary, że to jednowarstwowiec, muszę koniecznie wypróbować, bo uwielbiam nudziaki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wyszło :) ja wczoraj zmyłam ten lakier :). Lubię zdecydowane kolory ale ten bardzo mnie zauroczył

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne są te naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie to wygląda :) Mam mięte z tej serii i nie kryje aż tak ładne, a znaleźć nudziaka który by tak krył... normalnie oklaski dla GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie ozdobione paznokcie, bardzo podobają mi się te kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor delikatny i taki uroczy :) a naklejki dodają całości pięknego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam nudziaki a ten GR jest bajeczny :) Naklejki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię nudziaki :D Zwłaszcza ten :)
    Kolor jest fenomenalny, bardzo podobny do Zoya Rue, ale chyba nie lubi się z Seche Vite, bo jak go nałożyłam pierwszy raz, to następnego dnia zaczął mi schodzić płatami:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu taksię stało :( U mnie się trzyma super za każdym razem!

      Usuń
  11. Mam tylko błękit z tej serii GR,ale podobają mi się prawie wszystkie :D A naklejki są świetne, kwiatki wyglądają jakby były namalowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to proszę brać udział w moim rozdaniu ;) Jest szansa zdobyć więcej :)

      Usuń
  12. sam nudziak jednak nie dla mnie, ale z naklejkami super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię mieć jakieś nudziaki tak na wszelki wypadek. Neony ie bardzo nadają się do pracy.

      Usuń
  13. Cudownie ;-) piękne kwiaty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram