Lajkoniku Laj, Laj

7/02/2014 09:16:00 PM

W sumie notka miała pojawić się jutro, ale... nie mogłam się powstrzymać. Chciałam Wam pokazać Lajkonika z Colour Alike już! Teraz! Natychmiast! A czemu? Bo, jak już pewnie większość z Was wie, to ja jestem autorką nazwy! To taka moja troszkę większa przyjemność ;)  Co mogę o nim powiedzieć? Oczywiste jest to, że pochodzi z długo wyczekiwanej przeze mnie kolekcji związanej z Krakowem. To soczysty lakier o bardzo nietypowym kolorze. W buteleczce wydaje się być bardziej różem, na paznokciach zyskuje dużo czerwonych tonów. W sumie to wszystko zależne jest od światła ;) Zobaczycie, że nawet zdjęcia ukazują różne odcienie. Może nie jest to jakaś wielka różnica, ale mnie urzeka ta jego wielotonowość. Oczywiście jak prawie każdym CA świetnie się nim maluje, szybko schnie no i nadaje się do stempli ;) Bo oczywiście nie mogłam się powstrzymać  i na Sinner Lady odbiłam bardzo delikatny kwiatowy wzór z kolejnej płytki z Born Pretty Store. Całość prezentuje się bardzo elegancko i mam zamiar pochodzić z takimi paznokciami jeszcze co najmniej jutro, jeśli i nie dłużej. Zapraszam na zdjęcia!








A dlaczego Lajkonik? Ten kolor od razu mi się skojarzył z jego strojem ;) A Wam jak podoba się ten lakier? Czujecie się skuszone? Bo ja przyznam, że do całej kolecji podchodziłam z rezerwą. Brakowało mi tego brązu, który od razu kojarzy mi się z Wawelem, Sukiennicami i Kościołem Mariackim. Ale po pomalowaniu paznokci "moim" lakierem od razu poczułam się jak w domu.


You Might Also Like

61 komentarze

  1. Tak. czuję się skuszona :D Piękny ten"Twój" Lajkonik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj mi Sinner Lady, choć raz sobie nią pomaluję! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sinner Lady to ja Ci mogę co najwyżej pożyczyć :D

      Usuń
  3. ten Twój lajkonik bardzo podobny jest do Essie Watermelon ^^, swoją drogą piękny kolor, cała kolekcja bardzo mi się podoba,
    ale masz już wprawę w stemplowaniu, wszystkie wychodzą ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie mam Arbuzka, więc ciężko mi porownać :D
      I dziękuję Ci serdecznie za ten komplement! Najlepszym dziewczynom i tak szybko nie dorównam ;)

      Usuń
  4. brakuje mi takiego koloru... O.o stemple świetne!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to koniecznie musisz się skusić na Lajkonika :)))

      Usuń
  5. Kolor ma naprawdę Ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja, w grafice na ich fanpage'u nie zwróciłam w ogóle uwagi na ten lakier, jednak na paznokciach jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w sumie na grafice on ma trochę inny kolor! Jak go wyjęłam z koperty miałam "ale... ale on jest różowy, a nie czerwony!". A najlepsze, że go wcześniej widziałam i cały czas byłam przekonana, że on jest bardziej czerwony niż różowy :D

      Usuń
  7. bardzo ładny
    i całe mani też:)

    nazwa prosta, ale trafna, gratuluję zostania mamą chrzestną lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)
      I właśnie tak się czuję :) Jak Matka Chrzestna :D

      Usuń
  8. AAA piękny :D i całość wyszła wspaniała :D jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. róż podoba mi się chyba zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nazwy, naprawdę trafiona w dziesiątkę:). Zdobienie niesamowicie urocze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, ale Twój Hey now! to dla mnie najlepsza nazwa tej kolekcji! ;)

      Usuń
  11. piękny manicure,lubie takie proste i bez udziwnień.
    dajesz dowod na to ze krotkie pazurki też mogla ladnie i schludnie wygladać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku ♥ Dziękuję! Takie jest właśnie założenie tego bloga ;) Krotkie paznokcie też mogą być 'cool' ;)

      Usuń
  12. uwielbiam takie odcienie i normalnie jestem taka dumna z Ciebie, że szok :P :*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ten róż, ale jakoś ten srebrny holos coś mi nie pasuje do niego, nie wiem czemu , może gdyby inny stempel był na nim ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. cała kolekcja KRK świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieję już dziś wreszcie go otrzymać ;) fajnie się prezentuje, ale stemple jeszcze fajniej!

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor świetny, zdobienie również :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne paznokcie, pięknie ozdobione, bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez Ciebie zaczęłam żałować, że nie wzięłam tych dwóch lakierów w czasie wyprzedaży. Sinner Lady jeszcze bym przeżyłam, ale Lajkonik mnie uwiódł zupełnie. Nabrałaś niesamowitej wprawy w stemplowaniu, dla mnie do tej pory wychodzi tak sobie :D Śliczne zdobienie, można wiedzieć która to płytka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żałuj, żałuj :D Oba są piękne :D A link do płytki jest w notce :)

      Usuń
  19. Ładne te Twoje dziecko :D Piękny kolor a i stemple fajnie wyglądają :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor, ale wzorek jest jeszcze lepszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja zdecydowanie czuję się skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Aguś ślicznie to wszystko skomponowałaś - wzór i kolory :D Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to czekam na kolekcję Warszawską, w innych miastach mimo najszczerszych chęci nie potrafię wymyślić oryginalnych nazw :D
    Lajkonik bardzo ładny i tak jak pisała wcześniej Ewa, kojarzy się z Essie Watermelon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chętnie takową zobaczę, bo nie jestem w stanie się przełamać z przekonaniem, że Warszawa jest szaro-bura i ponura.

      Usuń
  24. Wita autorka nazwy "Kwiaciarka" :)
    "Lajkonik" był pierwszym z krakowskiej kolekcji, jaki nosiłam i bardzo mi się podobał, dobrze się czułam w tym odcieniu i spoko się trzymał. Nazwa trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaciarka też bardzo udana :)
      I cieszę się, że i Lajkonik przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  25. Cudowne ;) Uwielbiam twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jaką przyjemność mi sprawiasz takimi słowami! Dziękuję!

      Usuń
  26. całkiem ładny, jako stemplowy super się nadaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor:D Ogólnie ślicznie, jak się świeci to mi się zawsze podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się świeci znaczy się jest na bank spoko :D

      Usuń
  28. Po pierwsze świetna nazwa: brawo!!! Po drugie świetnie się to mani prezentuje, a po trzecie kolor CA cudowny jak cała kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: DZIĘKUJĘ :))))
      Po drugie cieszę się, że Ci się mani podoba :)
      I po trzecie; mnie jakoś ta kolekcja nie przekonywała, ale holo to już mi chyba mózg wyżarło i po pomalowaniu Lajkonikiem nawróciłam się na dobrą drogę ^^

      Usuń
  29. Kij tam z lakierem! Te stemple są przepiękneee ślicznie odbite no i ta kolorystyka mnie urzekła, niby proste i banalne ale chyba jedno z najlepszych Twoich zdobień - for me :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem proste okazuje się być najbardziej efektowne ;)
      Ciesze się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  30. Stempelek na Sinner Lady - cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest piękny! :)
    Bardzo fajna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram