Gradient i tulipany

7/24/2014 08:58:00 PM

Wybaczcie, że ostatnio jest mnie mniej. Mam teraz taki okres w pracy, że wracam wykończona i jeszcze muszę wszystko ogarnąć w domu, więc na blog brakuje czasu. Ale może i dobrze patrząc na kondycję moich paznokci. Dzięki zmywaczowi Essence są w koszmarnym stanie :/
Dziś pomęczę Was ponownie z uwielbianym przeze mnie nail artem, czyli stemplowaniem. Ostatnio chodziło za mną cieniowanie, więc postanowiłam połączyć te dwie metody. Stemple były świetnym sposobem na ukrycie mankamentów, które powstały przez użycie zbyt porowatej gąbeczki (ale tylko nią wychodzi mi ładny gradient!). W sumie przyznam się, ze nie wiem czemu to stemplowanie kręci mnie aż tak bardzo. Może to chęć dorównania tym, których od dawna obserwuję? Sama nie wiem. Jedyne, czego jestem pewna to fakt, że TA płytka pochodząca z Born Pretty Store świetnie się wpisała w kwiatowy klimat, który ostatnio u mnie króluje. Z resztą.. jak zawsze gadam/piszę za dużo ;P Zapraszam na zdjęcia! :) 






I jak Wam się podoba takie zdobienie? W sumie nie spodziewałam się, że coś aż tak banalnego zbierze tych pochwał, zwłaszcza, że płytka kosztuje $2.99, a efekt jak widać można osiągnąć całkiem fajny. Dodatkowo pamiętajcie, że używając kodu VJL91 otrzymacie 10% rabatu. a przesyłka ze strony jest zawsze darmowa  ;) 

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Fajnie! Ja muszę się zebrać i poćwiczyć stemple... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No do roboty, do roboty! :D Ja ciągle czekam,żeby zobaczyć u Ciebie stemple!

      Usuń
  2. Wyszło przepięknie :) wow :) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O też mam tą płytkę! Ten drugi wzór na cały paznokieć też wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi wzór widziałam już chyba wszędzie, dlatego czekam z jego użyciem.

      Usuń
  4. Bardzo ładne i delikatne połączenie, jakie to lakiery? Te błytki z BPS kuszą mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty to na pewno Dor Vinyl Nail o nr 503. Róż to chyba jakiś Safari... Wybacz, ale nie zapisałam sobie, więc ciężko mi w tym momencie powiedzieć.

      Usuń
  5. świetnie wyszło ^^ bardzo podoba mi się kolorystyka gradientu
    też się strasznie wkręcam w stemple teraz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo stemple są zaje...fajne!
      I cieszę się, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  6. Ale cudnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda :-) chyba strzele sobie paznokciowe ombre w ten weekend

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny wzorek super kolorki jak robisz takie cieniowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie, gąbeczką, tak jak wszystkie tutoriale pokazywały.

      Usuń
  9. stemple są po prostu świetną metodą zdobienia! szybko i łatwo można uzyskać wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja chyba mam taką samą płytkę co Ty ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie to wygląda. a co z tym zmywaczem? wysuszył Ci płytkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo, że są jak kartka papieru...

      Usuń
    2. o matko... a wiesz, że mi się ostatnio pogorszyły paznokcie - zaczęły się rozdwajać, a od pewnego czasu używam zmywacza od Essence... eh, co za masakra

      Usuń
    3. No mi się ledwo co udało poprawić ich stan, zaczęłam używać tego zmywacza i stan od razu się pogorszył :/ skórki to samo! Tak suchych to ja dawno nie miałam jak po tym zmywaczu!

      Usuń
  12. bardzo ładna kolorystyka ;) dopiero zaczynam z całopoaznokciowymi i na razie marnie mi idzie, ale też nie mam uczciwego stempla

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne te wzory i fajnych kolorów użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna płytka i świetne połączenie stempli i cieniowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram