TAG: 50 faktów o mnie

8/06/2013 10:56:00 AM

Tag, który zawojował blogosferą. I w sumie powiem szczerze, że bardzo się cieszę, bo dzięki temu mam szanse poznać lepiej dziewczyny, które tak chętnie podczytuje :) Dziś postanowiłam podzielić się i z Wami faktami o mnie. Mam nadzieję, że mi to wyjdzie! :)



1. Jestem niesamowicie uparta. Mało komu udaje się mnie przekonać do innego zdania.
2. W związku z powyższym niesamowicie często się kłócę. I nigdy nie przyznam drugiej osobie racji, nawet jak ją ma, więc najczęściej kończy się to fochem na cały świat.
3. W czasach liceum namiętnie oglądałam Bollywoody. I tak wiem pomyślicie, że to kiczowate i głupie, ale Bollywood to nie tylko łzawe historie, gdzie co drugą scenę tańczą. Do dziś mi to zostało i lubię od czasu do czasu obejrzeć jakiś film rodem z Indii.
4. Mam obsesję na punkcie czystych rąk. Myję jak tylko nadarza się okazja, jeśli nie mam dostępu do wody korzystam z płynu antybakteryjnego, który noszę w torebce.
5. Jestem koziorożcem.
6. Moim wielkim marzeniem jest jechać do Indii i do Hiszpanii. Zjechać całe te kraje wzdłuż i wszerz.
7. Pomimo, że uczę się hiszpańskiego i jestem na poziomie B1 mam straszne opory w mówieniu i unikam tego jak ognia.
8. Jestem tzw. Forever alone. Jeśli kiedykolwiek będę mieć faceta to na 90% będzie to obcokrajowiec. Koniecznie jakiś południowiec albo Latynos.
9. Często brakuje mi określeń i słów w języku polskim. Ale w angielskim zawsze znajdę idealne określenie. Często mam przez to kłopoty w wysłowieniem się.
10. Przez pewien czas uczyłam się hindi i trenowałam taniec brzucha.
11. Mam straszny uraz do Hindusów.
12. Jeśli jestem z więcej niż jedną osobą nie wiem co powiedzieć i albo milczę albo dostaję takiego słowotoku, że współczuję ludziom.
13. Moje 2 najlepsze przyjaciółki mieszkają daleko ode mnie. Gliwice są do przeżycia, ale druga mieszka na Majorce.
14. Jestem leworęczna.
15. Jestem jedynaczką.
16. Na wszelakich imprezach i spotkaniach NIE tańczę. Żeby to zrobić muszę być pijana albo być na serio w super towarzystwie, bo zawsze mam wrażenie, że ludzie się na mnie gapią i wyśmiewają, bo jestem gruba.
17. Jeśli mi na kimś zależy często próbuję go do siebie zrazić.
18. Jestem uzależniona od seriali. A te najgłupsze tłumaczę "ćwiczeniem w rozumieniu różnych akcentów i kontaktem z językiem".
19. Jestem zafascynowana arabską kulturą.
20. Kolejną rzeczą, którą oglądam z namaszczeniem jest FouseyTube (to przez tą arabską fascynację).
21. Łatwo mnie zdenerwować.
22. Totalnie nie pasuje mi temat mojej pracy mgr i nie mogę się zabrać za jej pisanie. Co zaczynam czuję się jakby ktoś mnie torturował. W ogóle nie widzę obrony.
23. Chciałabym zwiedzić świat.
24. Lubię swoisty nieład wokół siebie, ale nie lubię jak inni przy mnie bałaganią.
25. Jestem szczera. Ale tak do bólu, a obłudy i kłamstwa nienawidzę.
26. Nie jestem w stanie wybrać, czy wolę Real Madryt czy FC Barcelonę, a moją ukochaną drużyną jest  La (Furia) Roja.
27. Wzruszam się prawie wszystkim i dlatego lubię łzawe filmy.
28. Pewien Brazylijczyk przywrócił mi wiarę w to, że mogę się komuś spodobać.
29. Zdecydowanie wolę morze od gór.
30. Jestem kociarą.
31. Nie umiem sobie wyobrazić jakiegokolwiek faceta, który by mnie pokochał. Serio. I podziwiam tych, co ze mną wytrzymują.
32. Za bardzo się wszystkim martwię. I przeżywam.
33. Boję się, że wszyscy moi znajomi mnie tak na prawdę nienawidzą.
34. Jestem pesymistką. Nawet w najprzyjemniejszych rzeczach szukam haczyka i zawsze zakładam najgorsze.
35. Niesamowicie boję się burzy, chociaż bardzo mi się podoba. W sensie wizualnym oczywiście ;)
40. Jestem prawie pewna, że coś jest ze mną nie tak :D
41. Jestem beznadziejnym kierowcą. Pomimo, że kurs i egzamin zdałam w 2 miesiące to nie czuję się pewnie za kierownicą i nie sądzę, że kiedykolwiek jeszcze wsiądę za kółko, jeśli sytuacja mnie do tego nie zmusi. Jeśli tak.... zostańcie w domu! ;)
42. Nienawidzę świąt. Wszystkich.
43. Jestem nocnym markiem. Mogę nie spać całą noc i choćbym się wcześnie położyła rano nie mogę wstać.
44. Lubię obserwować ludzi.
45. Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki.
46. Jeśli usłyszysz, że słucham Rammsteina... Run. Run for your life. Oznacza to, że jestem w kiepskiej kondycji psychicznej i usiłuję zagłuszyć emocje. A najlepiej koi mnie głos Theo z Hurts.
47. Co najmniej raz w roku czytam "Dziennik Bridget Jones" i jej kontynuację. Już czekam na kolejną część, która ukaże się w październiku.
48. Nie wiem jaki mam kolor oczu. Serio. Raz są zielone, raz niebieskie, czasem szare.
49. Nie lubię tłumów. Ale tylko dlatego, że nie znoszę jak mnie dotykają obcy.
50. Mam słabość do second handów.

Ufff... w sumie myślałam, że będzie gorzej, ale nie jest źle ;) Ciekawa jestem, czy macie ze mną coś wspólnego ;) Starałam się nie powtarzać z innymi dziewczynami, ale ciężko się  nie sugerować innymi ;) Ciekawe, czy doczytaliście do końca ;)

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Też nie lubię tłumów, bo generalnie ludzie mnie irytują swoją obecnością, muszę mieć swoją przestrzeń! Myślę, że albo ciężko byłoby nam się dogadać, albo dogadywałybyśmy się super, bo ja też jestem uparta i raczej nie zdarza się, zebym komuś przyznała racje, bronię swojego zdania do konca. Ale w odróżnieniu od Ciebie nie znoszę latynosów i nigdy nie wyszłabym za obcokrajowca z krajów śródziemnomorskich, żaden arab, żaden hiszpan - o nie! W Hiszpanii byłam, ale jakoś nie jest to kraj do którego chciałabym co roku wracać, no może odwiedziłabym jeszcze raz Barcelonę i stadion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Araba bym w życiu nie wyszła, ale Hiszpan <3 O mamusiu! Oh si! :D
      I masz rację :D Ja takie osoby jak ja nazywam silnymi osobowościami i one z takimi się kochają albo nienawidzą :)

      Usuń
    2. hehe skontaktuję Cię z moją mamą ... :) od 8 lat mieszka w Hiszpanii i zna ich na wylot. Z jej opowiadań i moich obserwacji (gdy bywam u mamci na wakacjach)to są niemożliwymi podrywaczami i komplemenciarzami.
      Aguś znam taki typ człowieka jak Ty, kolega mojego męża, jego się lubi lub wręcz nienawidzi. Ciężki z niego człowiek dla otoczenia ale ja osobiście przepadam za nim. :D
      Też mam obsesje na punkcie czystych rąk, i żel antybakteryjny zawsze znajduje się w mojej torebce.
      Lubię Sh, ale w ogóle nie mam czasu do nich chodzić, a jak się już zdarzy, że wpadnę, to nic nie mogę znaleźć.

      Usuń
    3. Żaneta ja mam styczność z Hiszpanami i Latynosami i fakt, że to podrywacze i komplemenciarze, ale oni się z tym nie kryją i są z tym szczerzy. Hiszpan powie "Jesteś piękna", a Polak "łooo co za cyce". Przynajmniej ja mam takie doświadczenia.

      Usuń
    4. I tutaj się w 100% z Tobą zgodzę :) W Polakach płci męskiej nie ma za grosz romantyzmu :)

      Usuń
  2. świetnie!
    zastanawiam się czy próbować siebie opisać i czy ktokolwiek będzie chciał to przeczytać.
    również nie cierpię tłumów, brzydzę się, jak inni się o mnie ocierają, ble :/
    też uwielbiam swój artystyczny nieład, bo wtedy wiem, gdzie co leży ;P
    i też we wszystkim widzę haczyk ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie pisz, bo to świetna sprawa, żeby poznać kogoś, kogo się czyta :) Ja bym na pewno przeczytała! :)
      Ja jak mam porządek nie umiem nic znaleźć :D Szczególnie w szafie! :D A jak mam niepoukładane to z zamkniętymi oczami wszystko znajdę :D

      Usuń
  3. Pues cuando nos encontraremos en Cracovia, vamos a hablar mucho en espanol! :) Vale? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah :D życzę powodzenia, bo nawet z Hiszpanami, co wiedzieli, że mówię po Hiszpańsku nie udawało się mnie przekonać do mówienia en espanol ;)

      Usuń
  4. Świetny TAG
    Mamy mnóstwo wspólnych cech :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz, że w 90% mam to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, przecież Ty jesteś piękna! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tylko twierdzą inni :) Ja nigdy w życiu tego nie powiedziałam i nie powiem.

      Usuń
    2. Głupiaś! Nawet nie wiesz jak bardzo jesteś piękna! :* :) Popatrz chociażby na zdjęcie, które umieściłaś w poście :)

      Usuń
  7. Oj muszę przyznać, że mam wiele podobnych cech, moja przyjaciółka również jest daleko ode mnie bo na drugim końcu polski :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wiele ciekawych rzeczy, ciekawa z Ciebie osóbka :3 Też mam słabość do SH :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ludzie leworęczni sa bardziej inteligentni, tak słyszałam, ja boję się arabów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno, ale po mnie tego jakoś nie widać :P
      A Arabowie są OK, dopóki masz do nich stosowny dystans.

      Usuń
  10. Ja przeczytałam, ale poza '13 love' nie jestem w stanie nic więcej wymyślić tu w komentarzu, bo wejście na schody do pokoju mnie tak zmęczyło, że leżę i wegetuję -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, z tej listy naprawdę wiele można się dowiedzieć o sobie nawzajem. Może kiedyś strzelę sobie coś takiego, ale w połowę i tak nikt mi nie uwierzy. :P Fajna, kochana z Ciebie dziewczyna, Agusiu, oby wszystkie plany i zamierzenia ci się spełniły. P.S. Do 24 roku życia też byłam "forever alone", a potem nagle wszystko nadrobiłam, więc spoko-loko, słońce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam również tak samo z nr. 50 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Troszkę się przeraziłam ...

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna fota :) chyba i u siebie zrobię ten tag- podoba mi się poznawanie w taki sposób innych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję zrobiła mi ją moja dobra przyjaciółka ze 2 lata temu.

      Usuń
  15. Też się boję burzy :D Chociaż na zdjęciach ładnie wygląda :D
    Dużo z tych punktów mogłabym przypisać sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawie, chyba też w końcu zrobię ten Tag ;D lubię je czytać.
    zgadzam się z 2 8 12 14 29 30 31 33 40 42 43 44 45 :] sporo tego

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz bardziej podobają mi się ten tag. Z kilkoma punktami zgadzam się z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Agni, jestem w totalnym szoku. Tooootalnym!
    Prócz uwielbienia do południowców i fascynacji kulturą arabską, jesteśmy niemal identyczne. Ja zdecydowanie wolę kulturę północy :)
    Aha, nie mam prawka.
    Leworęczność się zgadza :P Zawsze mam płyn antybakteryjny albo mokre chusteczki ze sobą. Kocham Bollywood :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznotka :* Z kilkoma punktami byłam w stanie się już zaprzyjaźnić :P Uparta, kłótliwa, nie wierząca w swoją piękność i czasami rzucająca fochem Agusia :D Ale o jakże wspaniałym serduchu!! świetny ten Tag - chociaż mało nowego sie dowiedziałam :) Wszystko prawie wiedziałam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. 4, 24, 30! idealnie mam to samo :) no i też nie wiem dokładnie jakie mam oczy - raz zielone raz szare :) trafiłam tu niedawno, ale fajnie dowiedzieć sie czegoś o Tobie :) uważam, że nie doceniasz siebie, a powinnaś!

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś bardzo specyficzną osobą :) oczywiście pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też mam dużo podobnych cech! zamartwianie się i zakładanie najgorszych scenariuszy.. skąd ja to znam! i tak samo jak Ty nie lubię tłumów i jak obcy ludzie się o mnie ocierają. i to tańczenie na imprezach - mam d o k ł a d n i e to samo :P i dlatego nienawidzę chodzić ze znajomymi do klubów. bo muszę być naprawdę baaardzo pijana żeby sobie potańczyć wtedy. dlatego najczęściej oni tańczą, a ja stoję :P i na nic się zdaje ich zmuszanie mnie albo próbowanie mnie "rozbujać" :P

    OdpowiedzUsuń
  23. W takim razie musimy kiedyś zrobić wspólny obchód second handów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo tak, jeżeli ja akurat słucham Slipknot - Psychosocial to znaczy, żeby do mnie nie podchodzić bo można nie wyjść z tego żywym.

    Zapraszam do mnie: Dziennik-Filologa. Stay COOL!

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ciekawe :) fajnie,że można lepiej pozna autorki blogów :)
    trochę mamy wspólnego, też się uczę hiszpańskiego i jestem leworęczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie tez ładto zdenerwować... aż za:D Taniec brzucha? wow! zawsze chciałam się tego nauczyć, ale mam slomiany zapał:P Ciekawe cóż to za Brazylijczyk....:D w każdym razie, mam nadzieję, że teraz już bardziej w siebie wierzysz!
    Miło było bliżej Cię poznać! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Za tłumami i ja nie przepadam. Ręce też maniakalnie myję i w torebce mam zawsze żel antybakteryjny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram