Wygrana u Złotej Pigmejki

8/28/2013 01:29:00 AM

Dziś króciutko i na temat. Ależ do mnie piękna paczuszka przyszła od ZłotejPigmejki. Takie w niej cacuszka były, że hej! ;) I tak siedzę od wczoraj i gapię się jak te piękne niteczki i holo piegi, które błyszczą we wszystkich kolorach tęczy. Jak mi ciocia przyniosła kopertę nie wiedziałam gdzie oczy zawiesić. Z resztą same zobaczcie :D



No zobaczcie jak się wszystko pięknie mieni i skrzy ♥ 

Kwadraty

Paseczki

Coś, co nazwę maziajami :D

Kólka, kropki i okręgi :D
Teraz tylko wymyślić co ja z tym zrobię ;) Wszystkie produkty ufundowała firma Sincler i w tym miejscu chcę podziękować właśnie im za danie szansy na przetestowanie ich naklejek nie tylko ZłotejPigmejce, ale również mi, która okazała się szczęśliwą zwyciężczynią :) A może Wy macie jakieś wizje, które chcielibyście u mnie zobaczyć? Czekam na propozycje ;)

Sincler

A teraz trzymać kciuki, bo został mi ostatni tydzień i muszę dokonać cudu pt. skończyć moją pracę magisterską. Oby się udało :P Bo sama wątpię, czy mi się uda :P

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Ale się wszystko błyszczy! Mnie się najbardziej podobają chyba kwadraty i te tasiemki :) ale... kółeczka i te piórka też są super! Ciężko mi sie zdecydować! Przy takiej ilosci naklejek to juz chyba nie bedzie żal ich używać ^^ Do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja, rzeczywiście same cuda :D sama ostatnio zakupiłam kilka brokatów i świecidełek :) takie maleństwa a tyle radości :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczności :-), gratuluję wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej ;) Jestem ciekawa jakie cuda powstaną z tych kwadracików ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. normalnie przesyłka pełnych łakoci! super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeeej! Ale zazdroszczę ;)
    Może te 'maziaje' pójdą na pierwszy ogień? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. toż to wręcz raj dla paznokci!:)) pozazdrościć...
    dasz radę z pracą,trzymam kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste, kolorowe i cieszące oko :) Gratuluję Ci i trzymam kciuki za piękne wytwory z ozdobami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uda Ci się uda! :)
    Już ja widzę co Ty z tym natworzysz :)
    Gratulacje :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudeńka :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szczęściara! nie wiedziałabym za co się zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie bardzo wiem i dlatego liczę na Waszą pomoc! :)

      Usuń
  12. Aż miło popatrzeć, też brałam udział w tym konkursie :d Fajnie, że Ci się udało :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nawet nie spodziewałam ;) Ot od czasu do czasu wezmę udział jak coś mnie zaciekawi, a tutaj tyle samoprzylepnego szczęścia na raz :D

      Usuń
  13. Nominuję Cię do zabawy Liebster Blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. łoooo :) szczęście Ci sprzyja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dajesz najpierw naklejki z kółkami lub kwadratami - ładnie proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szczęściara! ozdoby świetne, więc życzę przyjemnej zabawy :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. Kółeczka jakie fajne :) Wszystko fajne!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale będziesz teraz cuda czarować :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajna wygrana :) Te kwadraty ciekawie wyglądają ;p

    I powodzenia w kończeniu pracy magisterskiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje wygranej:)
    kiedyś miałam pełno takich pierdółek, w słoiczkach i woreczkach, ale część gdzieś przepadła.. zostało tylko kilka...:/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że Ci się podobają:)
    Ja na początku też nie bardzo wiedziałam co by z nich zrobić, a potem okazało się, że to najbardziej "kreatywne" najlejki jakie można sobie wymarzyć-począwszy od zwyczajnych pasów, po szachownice, groszki, półokręgi, aż po używanie ich po prostu jako tasiemka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę!!! Te naklejki najbardziej mnie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram