Vipera Roulette 40

8/01/2013 03:57:00 PM

Kto śledzi facebooki innych dziewczyn wie, że zachorowałam na ten lakier i przez jakiś czas nie mogłam go dostać, ale dorwałam. I jest mój! ♥ Piękny, kolorowy, w buteleczce wygląda jak żelki zatopione w bezbarwnej masie. A ja uwielbiam tego typu toppery. Ma się dużo dziać i to jest podstawa! Zwłaszcza, że to banalny sposób na urozmaicenie wakacyjnego, czy karnawałowego mani. Kwadratowa, 12-mililitrowa buteleczka Vipery Roulette skrywa sobie moc wielokolorowych drobinek, które mi kojarzą się z rozbitym szkłem lub jakimiś okruchami. Jest piękny i nietypowy. W sumie po tym, co pisała Tamit o nakładaniu go byłam przerażona, że będę musiała nakładać te drobinki sondą, ale osobiście stwierdzam, że nie było tragedii. Fakt kilka tak nałożyłam, ale ja uważam, że to standard dla każdego toppera. Jedyne co, to uważam, że lakier ten nie powinien nazywać się top coatem. Jeśli go nie pokryjemy tradycyjnym topem możemy się szybko spodziewać niespodzianki pt. odrywające się od paznokcia drobinki. Dzieje się tak, ponieważ są one jednak raczej sztywne i mało plastyczne i mogą się zahaczać, bo raczej nie dostosują się do naszych paznokci. Ja położyłam go na Miętusa i Colour Alike i na Creme Brulee z Golden Rose. Jestem pewna, że będzie też zniewalający na czerni. Myślę, że to wydane 13 zł (z groszami) było warte, bo tego typu toppery potrafią zmienić charakter paznokci całkowicie. A jeśli nie możecie ich znaleźć szukajcie adresów sklepów na stronie producenta. Inaczej nie miałabym szans na dorwanie go.





Jestem mistrzem w ścieraniu napisów na buteleczkach lakierów :D Niecałe 24 godziny! :D


Mam nadzieję, że ten topper zauroczy Was tak bardzo jak i mnie, bo dziś siedzę i nieustannie się na niego gapię ;) A jak jeszcze nie wzięliście udziału w rozdaniu to szybciutko klikajcie >>TUTAJ<<, bo czasu zostało niewiele! :*

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Super jest ten topper, wygląda naprawdę oryginalnie, szczególnie na białym podłożu. Kupię na pewno, jak będę w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się jeszcze na niego załapiesz, bo to edycja limitowana...

      Usuń
  2. fajny efekt, ale pewnie nie łatwo jest zmyć te drobinki. na Twoim miejscu też pewnie ciągle wpatrywałabym się w paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie próbowałam jeszcze, ale podejrzewam, że będzie jak z innymi topperami, czyli metoda foliowa ;)

      Usuń
  3. Ładnie Ci wyszło.
    Ja moich nie pokrywałam topem i nic, a nic mi nie odpadło i tym bardziej nic nie haczy ... Nawet na tym paznokciu, gdzie naciapałam dużo w jednym miejscu :P Trochę mnie więc zdziwiło co napisałaś ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co może to zależy od struktury i kształtu paznokcia. Dodatkowo ja jak testowałam nałożyłam go na mały paznokieć i trafiły mi się dwa bardzo duże kawałki, które od początku nie przywierały do paznokcia w 100%. I trafił mi się też zgięty kawałek, którego odgiąć się nie dało, więc też go zdejmowałam. U mnie takie topy zawsze lubią odstawać ;)

      Usuń
  4. Jak kolorowo :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie,podoba mi sie bardzo.ja lubie brokaty wszelkiej masci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwie się, że na niego zachorowałaś jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten top jest świetny, "choruję na niego" od kilku dni :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oho ten top podbija blogową sferę :P Ja to pewnie go nie pokażę - co za dużo to nie zdrowo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi sie on nie podoba ani trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się kojarzy z rozbitym witrażem, ale porównanie go do żelków jest świetne :D cudnie wygląda na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie niezbyt się podoba, kojarzy mi się z wędliną, w której "zatopnione są" różne warzywa |D (tak, jestem dziwna) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest świetny! jak potłuczone, kolorowe szkiełka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dla mnie, ale ładnie wygląda na twoich paznokietkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chociaż nie przepadam za takimi lakierami, to te klolorowe drobinki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te drobinki mi się kojarzą z żelkami Haribo ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Topperek niczego sobie, ładnie wygląda na pazurkach. Ale ja już od jakiegoś czasu mam przesyt zdobień, świecidełek, błyskotek na pazurkach i wolę pazurki bez zdobień pomalowane na jeden kolor. :) Może dlatego, że coś niedobrego zaczęło dziać się z moimi pazurkami i wołały SOS, z pomocą przyszła jak zwykle odżywka eveline i już powoli widzę poprawę :) A ja z dniem dzisiejszym zaczęłam urlopik z czego bardzo, bardzo się cieszę :D Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też wołają SOS, ale nic im nie pomaga, a ja nie mogę na imprezach i spotkaniach pozwolić na zwykłe paznokcie, bo już się ludzie nauczyli mi je sprawdzać :P

      Usuń
  17. Kojarzą mi się z babeczkami z kolorową posypką! świetne kolory bazowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo takie skojarzenie nie wpadło mi do głowy, ale też super pasuje! :)

      Usuń
  18. Bardzo mi się podoba!! Cieszę, się, że w końcu ja masz :* Bardzo ładnie wygląda w połączeniu z tymi lakierami bazowymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie super wyglądał na czerni! :D I też się cieszę, że był w jednym sklepie.

      Usuń
  19. Bardzo fajny jest ten glitterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czadowy jest, jak rozbite szkło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram