Lisciaste mani - plytka Promoto w akcji

5/22/2014 09:38:00 PM

Zanim jeszcze przyszły płytki wiedziałam co pójdzie na pierwszy ogień. Paczka pół dnia leżała w pracy bez otwierania, a ja zacierałam ręce na myśl o zielonych listkach z płytki XY13 na pastelowej żółtej bazie. I właśnie w ten sposób nie musiały one czekać zbyt długo. Jako bazy użyłam lakieru Dor Vinyl Nail nr 503 - uwierzcie mi ta seria to chyba jedyne pastele, które krótkie paznokcie pokryją jedną grubszą warstwą. Do stempli użyłam  lakieru Colour Alike z serii Typografia - F. W sumie mogę powiedzieć, że wyszło nie wiosenne, ale już letnie zdobienie! Było wesoło, kolorowo i w sumie pod kolor do aktów urodzeń, które ostatnio wprowadzałam w pracy ;) 
Dziś skupmy się na pięknej płytce do stemplowania, którą możecie dostać na aukcjach Promoto-Promoto za 14.90 zł (cena za zestaw - płytka + stempel gratis! A jak powołacie się na mojego bloga to jeszcze dostaniecie jakiś gratis ;)) Jeśli chodzi o wrażenia z jej użytkowania muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! Wzory odbijają się wyraźnie i bez większych problemów. Jedyne, co zaobserwowałam to fakt, że moja zdrapka z zestawu stemplowego tutaj nie sprawdza się tak dobrze jak w przypadku płytek z BPS. Ale podmieniłam ją ze starą kartą z bankomatu i od razu wszystko zaczęło działać bez zarzutu. W sumie to przyczepić muszę się tylko do faktu, że wzory są za wąskie na mojego kciuka. Tutaj udało mi się dosztukować jednego listka i nie rzucało się to w oczy, ale gdyby nie on dziurki byłyby- chociaż nie jakieś wielkie (ach to moje celowanie) - to jednak widoczne. Zanim jeszcze pokażę Wam zdjęcia od razu przepraszam za skórki - użyłam innego produktu niż zwykle i nie do końca się sprawdził przy foceniu. Bo pielęgnacyjnie - jest miłość! ;)







I jak Wam się podoba to zdobienie? Trochę żałuję, że jestem zmuszona robić zdjęcia w nocy, bo mam potem problemy z jasnością zdjęć, ale myślę, że doskonale widać, że płytka jest zdecydowanie warta uwagi. Mam nadzieję, że chociaż trochę Was skusiłam, bo ja jestem zauroczona płytką. Już myślę który wzór wykorzystać jako następny, zwłaszcza, że mam w tym tygodniu tylko jeden dzień wolnego (wybory!) i spędzę go na spotkaniu blogerskim w Bochni. Już nie mogę się doczekać!



Pamiętajcie, żeby robiąc zakupy powołać się na mój blog (wystarczy podać adres bloga), a do zakupów zostanie dla Was dołączony jakiś miły gratis :)



dla R.

You Might Also Like

50 komentarze

  1. Czekałam na te listeczki. Prześliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszły.. pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak słodziutko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! bardzo letnio :)
    a ta płytka już do mnie idzie sasasa ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Listki są świetne:). Właśnie czekam na zamówienie z Promoto:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobienie, chyba sama się skuszę na te płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! Chętnie zobaczę coś z ich wykorzystaniem na Twoich paznokciach :)

      Usuń
  7. Ale cudnie! Świetne są te całopłytkowe stemple, a ja czuję się już skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam nadzieję. Ja lubię kusić i taki jest moj cel :D

      Usuń
  8. Śliczny wzór :)
    Na tych zdjęciach "F" wygląda tak pięknie... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. F jest w ogóle przepiękne, tylko nie każdy z tym kolorem będzie wyglądać dobrze :(

      Usuń
  9. Przepiękne. Kwintesencja wakacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w tym roku jedynie taką formę zastosuję.

      Usuń
  10. Muszę zaopatrzyć się w kilka ich płytek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguś wspaniały efekt, śliczne zestawienie kolorów :) Chyba pokuszę się na którąś z płytek. A niesamowite jest fakt jak większość holosi z CA spisuje się w stemplowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to akurat nie mam do czynienia z holosiem, ale ich lakiery ogółem spisują się świetnie. I do malowania i do stempli!
      I w ogóle uwielbiam Twoje komentarze! Masz niesamowity talent w podbudowywaniu ludzi na duchu ♥

      Usuń
  12. te stempelki są mnie zawsze zaskakują, że z takiej płytki mogą powstać takie cuda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do roboty! ;) I sama twórz takie cuda :)

      Usuń
  13. Ślicznie!!! wczoraj zakupiłam u nich płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. listki sa cudnowne, od razu zwrocilam na nie uwage jak w poprzednim poscie pokazywalas plytki i generalnie prawie je kupilam :P ale niestety juz za duzo wydalam w tym miesiacu na przyjemnosci, wiec na razie tylko dopisuje do listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwiec już niedługo! ;) Jak to się mówi - co się odwlecze... :D

      Usuń
  15. bardzo ładnie ozdobione paznokcie, a swoje właśnie maluję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Po pierwsze - cudna kolorystyka! Świetnie dobrałaś kolorki i rzeczywiście jest bardzo letnio :) Po drugie - po wypłacie zakupię płytki już mam dwie upatrzone, ale wolałam zaczekać na opinię a że są nie najgorsze to chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz nie każdy wzór jest super, duper i w ogóle, ale zważając, że linie tutaj są dość cienkie to wydaje mi się, że jakość jest bardzo przyzwoita :)
      I cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  17. Świetne zdobienie! Chyba skusze się na którąś z tych płytek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. super! tak świeżo ;D ja zaraz też zabieram się za płytki, w sumie pierwszy raz będę miała z nimi do czynienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko masz dobry sprzęt na pewno dasz sobie radję :)

      Usuń
  19. Te kolorki razem genialnie ze sobą wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudne, kolory świetne użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne listki :D zdolniacho :P lepiej powiedz co jutro szykujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. zamówiłam sobie tydzień temu blaszki szkoda:P bo jakbym zamówiła teraz to bym dostała gratis :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastycznie! Aż czuję wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne ;) Kolorki bardzo przyjemnie dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram