Plytki Promoto-Promoto

5/20/2014 09:44:00 PM

Hej Kochani! Dziś przychodzę do Was z króciutką notką, a raczej mini haulem ;) Pomimo, że na blogu ostatnio nie jestem tak często jakbym chciała to na Facebooku staram się Was powiadamiać o wszystkim na bieżąco ;) Ostatnio też dzieliłam się linkiem do nowych płytek, które do swojej oferty wprowadziło Promoto-Promoto. Wczoraj trzy z nich dostałam do testów i muszę na szybko podzielić się z Wami pierwszymi wrażeniami. Dlaczego? Bo... JEST SZAŁ! I może ja nie jestem ekspertką jak B., czy Yasinisi, ale do zakupu przyciąga nie tylko cena, ale i całkiem dobra jakość. 
Za 14,90 zł dostajecie dużą płytkę i dwustronny stempel! Można powiedzieć, że to idealny prezent dla początkującego stemplowicza ;) Przyznam szczerze, że na razie testowałam tylko płytkę (nie chciałam ryzykować ze stemplem, zwłaszcza, że mam dziś mało czasu na poprawki), ale stempel wygląda całkiem przyzwoicie. W sumie powiem szczerze, że najbardziej obawiałam się faktu, że wzory będą nieduże, ale na kciuku brakło mi tylko ok. 2 mm, więc rozmiarowo są porównywalne ze wzorami z płytek ośmiokątnych z BPS. TUTAJ znajdziecie całą masę wzorów, a kiedy już na coś się zdecydujecie pamiętajcie, żeby powołać się na mój blog :) Otrzymacie wtedy jakiś gratis do zakupów :)


Ok.. przyznaję się - wybrałam płytkę XY13 tylko dla tych cudownych listków, które już są na paznokciach :D Ale inne wzory też mnie urzekają ;)

Plusem płytki XY04 jest fakt, że ten sam wzór pojawia się w różnych rozmiarach i można pokusić się o większy wzór na kciuku, a najmniejszy na małym paluszku ;)

Płytka XY17 urzekła mnie koronkowymi wzorami. Ten wzór zawsze mnie kusił ,a teraz ciężko będzie o jakąkolwiek wymówkę ;)
I jak Wam się podobają te płytki? Skusiłyście się już? A może planujecie zakup? Koniecznie dajcie znać! :)


Pamiętajcie, żeby robiąc zakupy powołać się na mój blog (wystarczy podać adres bloga), a do zakupów zostanie dla Was dołączony jakiś miły gratis :)

You Might Also Like

47 komentarze

  1. właśnie muszę zamówić te płytki, podoba my się XY13 i XY16 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję właśnie kupić ;) Jestem zdecydowana na tą pierwszą, jest chyba najładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wszystkie są ładne, tylko każdemu spodoba się coś innego :)

      Usuń
  3. Świetne są! Czekam na zdobienia z ich wykorzystaniem! Szczególnie podoba mi się ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notka z wykorzystaniem pierwszej już niedługo :) Właśnie obfociłam :)

      Usuń
  4. Chciałam ostatnio kupić ale padło na coś innego. Najchętniej wzięłabym wszystko:P

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również pełen zachwyt :) Większość wzorów odbija się idealnie, a nad innymi mam zamiar popracować. Dziś już noszę swoje pierwsze zdobienie wykonane z ich użyciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wszystkich wzorów nie próbowałam, ale na paznokciach liście już wylądowały :D Nie mogłam się powstrzymać :D Muszę tylko popracować nad opanowaniem kciuka i będzie super ;)

      Usuń
  6. Kurcze zamawiałam od nich, ale akurat nie płytki. Myślę, że kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie jestem przekonana. Strasznie popularne się te płytki zrobiły, teraz połowa blogerek je ma i o nich pisze. A ja jestem chyba staromodna i lubię po prostu sam lakier, bez udziwnień. Może kiedyś się przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz. W tym się różnimy, że ja nie umiem chodzić w samym lakierze. Muszę coś mieć. A odkąd mam dobry stempel to ta metoda jest szybka, łatwa i przyjemna.

      Usuń
  8. Dawaj jakieś zdobienie :D czekam bo wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są :) Ale obawiam się, ze wzorki są za male na moje szerokie paznokcie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo szerokie (szersze nawet niż dluzsze) to tylko na kciuku mi trochę brakuje. To i tak pozytywne zaskoczenie, bo bylam pewna, ze wzory będą za wąskie na wszystkie paznokcie.

      Usuń
  10. Listki są najładniejsze ze wszystkich wzorów :) Pokaż je szybko )

    OdpowiedzUsuń
  11. Płytki są bardzo udane to fakt, tylko... wszystkie wzory są ściągnięte z innych płytek (Bundle Monster, Konad, seria H i A). Jak ktoś ich nie ma to zakup jest baaardzo dobrym pomysłem :-) (dodatkowo jestem ciekawa tego stempla). U mnie wszystkie wzory by się powtórzyły :-) (może poza wyjątkiem niektórych małych wzorów bo ich nie kojarzę zbytnio nawet na swoich płytkach :-P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja doskonale wiem, ze to (bądźmy szczerze) podoba większych marek, ale mnie na te nie stać, wiec te plytki to dla mnie super alternatywa.

      Usuń
  12. Chyba mnie przekonałaś... Szczególnie, że na płytce nr 7 jest prześliczny paw <3 Tylko bardzo proszę, daj znać co ze stemplem - szukać innego, czy wystarczy ten z zestawu? Jeszcze nigdy nie próbowałam tej metody i nie chcę się zniechęcić od razu. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę testować w najbliższym czasie, to dam Ci znać :) A jak coś to Ci napiszę wiadomość co, gdzie i jak :)

      Usuń
  13. Tą ostatnią pragnę ;) chętnie zobaczę wzory koronek nawet na kartce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się dziś uda to wrzucę fotkę na fb, bądź na Instagram :)

      Usuń
  14. są piękne ;) ale ja to taka memeja, że pewnie bym ich nie umiała 'obsłużyc' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh mówiłam tak jeszcze 2 miesiące temu :P

      Usuń
  15. cudowne są te płytki ^^
    niestety ja się nie skuszę, bo jeśli wzory są wielkością porównywalne do tych z płytek z BPS, to na mój kciuk potrzebowałabym dwa razy taką wielkość :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na długość, czy na szerokość? Bo mi się wierzyć nie chce, że na szerokość potrzebowałabyć dwóch... przecież ja mam wyjątkowo szeroki kciuk!

      Usuń
    2. i na długość i na szerokość moim kciukom płytki z BPS nie wystarczają,
      zawsze mam lukę z boku, a przy tej długości co teraz to na długość też brakuje :(
      przesadziłam z tymi dwoma, ale na pewno potrzebowałabym 1,5 szerokości żeby całość pokryć :)

      Usuń
  16. płytki są świetne, a te wzory, zazdroszczę współpracy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne i niedrogie, dlatego warto się skusić ;)

      Usuń
  17. Jak tylko Promoto wprowadziło te płytki to postanowiłam,ze muszę je mieć..ale jakoś tak odwlekam to na później...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dalej będziesz odwlekać to jeszcze wszystko wyprzedają ;)

      Usuń
  18. Świetne wzory! Czekam więc na Twoje wrażenia z ich używania ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie - jestem pod wrażeniem (chociaż bardziej obiektywna w tej kwestii będzie na pewno B ;))

      Usuń
  19. fajne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te płytki. Przeglądałam je na allegro, ale ostatecznie na żadną się nie zdecydowałam. Czekam na jakieś mani z ich użyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialne są te płytki, chociaż moje się ich rozmiarów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam krótkie paznokcie, więc ciężko u mnie ocenić. Jedyne co, to szerokośc, ale chyba nie ma płytki, która nie byłaby za wąska na mój kciuk,

      Usuń
  22. marzą mi się te płytki, są świetne

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne płytki ,piękne wzory no to teraz możesz poszaleć z pazurkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zbiory akcesoriów to ja mam spore ;) Tylko faza na płytki trwa w najlepsze :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram