P2 Sand Style 120 Dreamy

5/31/2014 08:56:00 PM

W sumie to miałam w planach napisać notkę wczoraj, ale ostatnie dni i pogoda nie nastrajały najlepiej, więc jedyne o czym marzyłam to sen. Na szczęście dziś pomimo dalszego lenistwa postanowiłam zebrać się w sobie i napisać Wam kilka słów o pewnym lakierze.
P2 Sand Style 120 Dreamy to zniewalająco piękny niebieski piasek. Brakowało mi czegoś takiego w mojej kolekcji, więc kiedy zobaczyłam nowości P2 od razu dzwoniłam do ciotki po dostawę. Bo jak można się oprzeć takim niebieskościom? Zwłaszcza kiedy są przepełnione mnóstwem złotych drobinek? Oj uwierzcie warto było go dorwać! Bardzo ładnie się nakłada, świetnie manewruje pędzelkiem (P2 to jedna z niewielu firm, którą ciężko mi zalać skórki, a w tym to jestem całkiem niezła), no i schnie w bardzo przyzwoitym tempie. Jeszcze zanim pokażę zdjęcia muszę przyznać, że P2 to mój faworyt jeśli chodzi o piaski. Chyba jeszcze żaden mnie nie zawiódł. I to nie tylko aplikacją, ale i kolorami, trwałością, czy delikatną strukturą. Bez bicia się przyznam, że czekam na kolejne lakiery z tej serii. Z resztą co ja będę gadać. Obejrzyjcie ten Lakier Marzeń ;)






Jak Wam się podoba ten niebieski piasek? Ja już go widzę na paznokciach w środku lata. Będzie idealny do delikatnej opalenizny! ♥

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Coś niesamowitego ! Kocham niebieski, a w takim wydaniu to już w ogóle super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że tak bardzo chciałaś go mieć! Jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma niesamowity odcień ♥ Do teraz mi się wierzyć nie chce, że go dorwałam

      Usuń
  3. bardzo ładny kolor, sama mam jeden piasek p2 i jestem w nim zakochana po uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor :)
    Niestety z P2 nie miałam żadnego lakieru. Szkoda, ponieważ prezentują się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie są dostępne w Polsce stacjonarnie :( A jeśli już je można dostać w sieci jego ceny są mocno zawyżone :( A szkoda...

      Usuń
  5. Tak myślę i myślę... jednak ten lakier nie byłoby dla mnie :D choć u Ciebie wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale się nie dziwię, ze tak zauroczyłaś się tym piaseczkiem Aguś bo na pazurkach wygląda niebiańsko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. No niestety w rozsądnej cenie lakiery P2 są dostępne tylko za granicą.

      Usuń
  9. Kolor jest boski a struktura idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało który piasek wygląda tak wdzięcznie jak te z P2

      Usuń
  10. bardzo ładny, ma prześliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie się prezentuje ;) chociaż kolor nie mój ;) ale piaski lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjątkowo ładny! Chcę go! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram