Transparentna elegancja

5/01/2014 08:20:00 PM

Jakiś czas temu zobaczyłam na Instagramie TO zdobienie i wiedziałam, że chcę stworzyć coś podobnego, jednak od razu wykluczyłam kropki. Te w ogóle mnie nie kręcą, więc stwierdziłam, że wykorzystam jedną z płytek. Dodatkowo stwierdziłam, że poszaleję i dodam jeszcze ćwieki. Efekt końcowy bardzo mi się spodobał. I w sumie czemu zrozumiałam kilka chwil później, kiedy weszłam na bloga Ines i zobaczyłam jedno z jej poprzednich zdobień >>KLIK<< Było ono łudząco podobne! Zmalowałam to kompletnie nieświadomie i jak też można porównać zdecydowanie nieudolnie, ale i tak przy mojej minusowej umiejętności malowania prostych linii byłam bardzo zadowolona. Muszę przyznać, że wyszło mi bardzo eleganckie i w sumie nietypowe zdobienie. 
Jako bazę pod stemplami możecie zobaczyć mojej roboty czarny sheer tint. Ot wymieszałam kilka kropelek topu Hean (który u mnie totalnie się nie sprawdził) z kroplą czarnego Golden Rose Rich Color. Dodatkowo obwódki zmalowałam czarną farbką akrylową, którą dostałam od Promoto-Promoto (pamiętajcie, żeby w czasie zakupów powołać się na mój blog!). Dodatkowo odbiłam wzory z TEJ płytki i dodałam TE ćwieki. Wszystko razem prezentowało się bardzo elegancko i przyciągało spojrzenia... Z resztą sprawdźcie sami!






I jak podoba Wam się takie zdobienie? Ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczona efektem, bo przyznam, że bałam się, że mi nie wyjdzie. Takie mieszanie kolorowych lakierów z dużą ilością bezbarwnego to świetny sposób na stworzenie czegoś na wzór Sheer Tints, które niedawno wypuściło OPI. Pokazała to dzisiaj w piękny sposób Yasinisi i zachęcam Was gorąco do rzucenia okiem TUTAJ i przekonanie się samemu, że prawdziwa lakieromaniaczka w potrzebie miewa pomysły genialne w swej prostocie ;)




You Might Also Like

33 komentarze

  1. pięknie wyszło to transparentne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że skórek nie wyczyściłaś ale punkt za determinacje bo sama tego zdobienia nie zrobię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie skórki są wyczyszczone. Ja po prostu nie umiem malować prostych linii i dlatego tak Ci się wydaje.

      Usuń
  3. Super!
    uwielbiam tę czerń z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda ♥ Muszę w końcu dorwać tą czerń :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wyszło :) Bardzo mi się podoba ten motyw, a z tłem przezroczystym jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW wygląda odjazdowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też napiszę WOW, bo to moja pierwsza reakcja była ^^
    pomysł i wykonanie zajebiste! :D (musiałam, przepraszam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz za nic przepraszać ;) Ot cieszę się, że Ci się spodobało :*

      Usuń
  8. Fajny zestaw do pazurków i efekt końcowy też super,ja bym cierpliwości nie miała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdobienie zdecydowanie nie było czasochłonne :)

      Usuń
  9. Aguś widzę, ze myśl faktycznie była bardzo podobna ale inna ręka to jednak inny efekt :D U Ciebie bardzo fajny efekt stworzyła ta żelkowa czerń :) Bardzo mi się podoba :D Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, że inny efekt, bo do Twoich zdolności BARDZO mi daleko! Ale i tak bardzo się cieszę, że Ci się podoba :*

      Usuń
  10. Bardzo pomysłowe i oryginalne :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł :) Bardzo podoba mi się ta płytka, chyba się muszę koło niej zakręcić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BPS w ogóle ma fajne płytki ;)
      Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  12. spodobało mi się stwierdzenie : "mojej minusowej umiejętności malowania prostych linii" ;p
    Ale powiem szczerze bredzisz ;p zdobienie jest wspaniałe <3 a te ćwieki też już mam i uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo ja nie umiem nawet długopisem zrobić prostej linii :P Lakierem prosto też nie umiem pomalować :D

      Usuń
  13. Musiałaś się nad tym nieźle napracować.
    Ja jednak zdecydowanie wolę kolorowe paznokcie niż czerń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee to wbrew pozorom nie tak dużo roboty ;)
      Ja tam czerń od czasu do czasu lubię. Ale tylko na krótkich paznokciach :)

      Usuń
  14. z ćwiekami wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram