Relacja ze spotkania blogerek w Bochni

5/27/2014 09:13:00 PM

Część z Was zapewne widziała banner z boku, niektóre były tam ze mną. O czym mówię? O spotkaniu blogerek, które miało miejsce w ostatnią sobotę. To pierwsze spotkanie organizowane w mojej Bochni, więc nie mogłam sobie odpuścić.


W to upalne sobotnie popołudnie 11 dziewczyn spotkało się w restauracji Chleb i sól, gdzie miałyśmy okazję, żeby zjeść pyszne ciabatty, pośmiać się i poplotkować ;) Oj uwierzcie! Buzie nam się nie zamykały! :) Oczywiście nie obyło się bez niespodzianek :) Tutaj ze swojej strony ogromnie dziękuję firmie Promoto-Promoto, która zechciała zafundować nam prezent w postaci przepięknych lakierów do paznokci i naklejek wodnych (które oczywiście zapomniałam sfotografować). Oczywiście wszystko dostałyśmy w niesamowitych torebkach, które (nie pierwszy raz z resztą) zrobiły furorę :)



Nie wiem dlaczego wszystkie dziewczyny wstydziły się aparatu.... Dlatego też nie ma zdjęcia grupowego, ale... co będziemy marnować czas na zdjęcia ;) Lepiej plotkować i śmiać się na całego! :)



Oczywiście dyskusje ożywiły się, kiedy Iwona i Dominika wyjęły schowane niespodziankowe paczki :) Przecież jak można się powstrzymać przed sprawdzeniem jaką zawartość miały kolorowe torebki ;)





Rzut okiem na prezenty ;) Trochę lakierów (Barry M i Max Factor to niesamowite prezenty od Madzi ♥), masa kolorówki, kremy, balsamy, oleje... sama nie wiem od czego zacząć ;)

Zapomniałam o naklejkach wodnych, ale pojawiły się i one ;) Oczywiście dzięki uprzejmości Promoto-Promoto ;)

Dziewczyny dziękuję za cudowną sobotę! Ja bawiłam się wyśmienicie i to zdecydowanie nie był zmarnowany czas ;) Mam nadzieję, że to nie ostatnie spotkanie w takim towarzystwie! Bardzo się cieszę, że niektóre z Was poznałam, z niektórymi spotkałam ponownie. Jedyne, co mogę powiedzieć to... Do następnego razu! ;)

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Aguś:) zazdroszczę Wam tych spotkań - na pewno wspaniale się razem bawiłyście :D Prezenty fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, to było cudowne spotkanie :) a ja dziś cieszę się pięknymi naklejkami na paznokciach-dobrze że wytłumaczyłaś mi jak się nimi obsługiwać :) Bardzo miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś zadowolona i Ci zdobienie wyszło :) Czekam na zdjęcia :D

      Usuń
    2. Pierwsze nie wyszło idealnie, więc zdjęcia sobie daruję, ale kolejne już na pewno uwiecznię :)

      Usuń
  3. super prezenty :) zazdroszczę takich spotkań ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie się bawiłam, oby więcej takich spotkań z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby więcej! Fajnie było Cię znów zobaczyć! :)

      Usuń
  5. Aga, bardzo miło było Cię bliżej poznać, cieszę się :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. super kosmetyki, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tutaj zazdrościć można co najwyżej towarzystwa!

      Usuń
  7. Widzę,że było świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najgorsze, że niema mnie na ani jednym zdjęciu :D ale i tak było super! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram