DIY - bransoletka makramowa

10/06/2013 12:00:00 PM

Mam nadzieję, że blogger się nie zbuntował jak robi to za każdym razem, kiedy wyjeżdżam i że kiedy ja szaleję z dziewczynami w Warszawie to Wy możecie w wolnej chwili poczytać o tym jak zrobić kolejną, bardzo łatwą bransoletkę :) Dziś mowa o bransoletce robionej tzw. metodą makramową, czyli mamy do czynienia z przeuroczymi i łatwymi do zrobienia węzełkami. Ta bransoletka ma też to do siebie, że nie musicie mieć do niej trudno dostępnych rzeczy. Wystarczy mulina, nożyczki i lakier bezbarwny. Ja wprawdzie użyłam rzeczy z mojego składzika, czyli elastycznej nitki i kleju do ubrań, a dodatkowo dodałam kilka koralików do ozdoby. Ta efektowna bransoletka zajęła mi może 30 minut pracy.



Ja postępowałam zgodnie z tym tutorialem:



Pamiętaj, że watro zabezpieczyć koniec bransoletki, żeby Ci on nie latał, 
Tak powinien wyglądać dobrze zrobiony splot:


A tak bransoletka prezentuje się na ręce :


Mam nadzieję, że trochę Wam przybliżyłam sposób wykonania tej bransoletki. To prosty i szybki sposób na urozmaicenie naszych zbiorów biżuterii. Kochani, wiem, że to taka szybka notka, ale ja już nie wiem w co ręce wsadzić. Trzymajcie za mnie kciuki we wtorek! Odezwę się po obronie!

You Might Also Like

5 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram