Czerwień od Miss X

10/03/2013 04:32:00 PM

Zawsze podkreślam, że czerwony lakier to coś, co prawie każda kobieta ma w swojej kosmetyczce. Większość facetów też twierdzi, że to ulubiony kolor na paznokciach kobiet. Ja sama nie mam ich czerwieni, bo wydają mi się eleganckie, ale zawsze, kiedy nie mam inspiracji paznokciowej wiem, że czerwień na nich na pewno się sprawdzi. Dlatego dziś o czerwonym, który mnie zaskoczył!


Lakier Miss X z nr 19 to piękna kremowa czerwień. Ale nie jest to typowa czerwień. Przypomina mi trochę korale, które babcia dawała mi, mamie i ciociom, kiedy jeszcze żyła. Ktoś na moim fan page'u napisał, że przypomina mu ten kolor pomidora. Może i racja. Czasami pod pewnymi kątami przebijała też pomarańcz, ale nie rzucała się w oczy (dzięki Bogu :P). Powiedziałabym taki trochę czerwony kameleon i zdecydowanie piękniejszy niż róż tej firmy. Łatwo się nakłada, pięknie błyszczy, ale niestety na moich paznokciach znów się zbuntował. Nie wiem czemu znów kładąc się kilka godzin po pomalowaniu, będąc pewna, że jest suchy, obudziłam się z pościelowym mani. No niestety... Ale kolor mnie tak niesamowicie urzekł, że na drugi dzień malowałam nim paznokcie drugi raz i po prostu pokryłam je top coatem, co okazało się dobrym wyborem. Z resztą same zobaczcie






Czerwone paznokcie bardzo spodobały się małym kotkom, że dodatkowo przystroiłam je stempelkami (tak ja nie umiem długo wytrzymać bez czegoś dodatkowego na paznokciach ;)) z KKCenterHk, ale o nich napiszę Wam kilka zdań w przyszłym tygodniu, jak już się obronię (top coat tak odbijał światło, że ciężko dostrzec stempelki :P)


I jak Wam się podoba czerwień z Miss X? Ja już jestem pewna, że nie raz będzie gościł na moich paznokciach (już z topem oczywiście). I solo i z jakimiś zdobieniami. Aż żałuję, że nie mam dostępu do lakierów tej firmy, bo niektórymi kolorami jestem zauroczona. Na pewno postaram Wam się też zrecenzować lakier bezbarwny, ale chcę to zrobić w trochę bardziej kreatywny sposób, więc potrzebuję na to trochę czasu, a jak wiecie we wtorek mam obronę, a w weekend... wyjeżdżam do Warszawy (o czym część z Was wie ;). Także to za jakiś czas. W między czasie jeśli jesteście ciekawe firmy Miss X gorąco zapraszam Was na ich: faceboka, blog, Instagram i ich Pinterest.

Fakt, że lakier otrzymałam w ramach współpracy w żaden sposób nie wpłynął na moją ocenę




You Might Also Like

16 komentarze

  1. Piękna czerwień, ale jest coś w niej co odróżnia ją od typowej, standardowej czerwieni. Od razu pazurki nabierają eleganckiego wyglądu :) Dla mnie kolor cudowny. Ile nałożyłaś warstw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dopiero teraz, ale biegam i nie wiem jak się nazywam ;) Ja nałożyłam dwie, ale spokojnie jedna grubsza wystarczy :)

      Usuń
  2. CZerwień na paznokciach kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czerwienie, ta też bardzo mi się podoba. Z kwiatuszkiem świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień to najbardziej kobiecy i seksowny kolor na pazokciach.. dla mnie:) i mam podobnie.. jak nie wiem, co to ten kolor zawsze będzie dobry:)
    Śliczny odcień, ze stemplami mu pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko dla Ciebie ;) Faceci baaardzo lubią czerwony na pazurkach!

      Usuń
  5. ta czerwień rzeczywiście jest urzekająca :) ten kolor ma coś w sobie co przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przyciąga gorących facetów ;)

      Usuń
  6. Bardzo elegancko wygląda :) Chociaż sama bym go nie kupiła, nie lubię czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem wielką fanką czerwonego, ale uważam, ze to obowiązkowa pozycja u lakieromaniaczki. Pasuje do wszystkiego i na kazda okazje.

      Usuń
  7. podoba mi się :D Moje lakiery powinny być u mnie już jutro <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czerwień! A te stempelki są na prawdę świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudna czerwień, przyciągająca wzrok. Bardzo elegancka i taka, hmm powabna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba, taki soczysty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna czerwień :) Bardzo lubię ten odcień :) a stempelki świetnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram