A lakier wędruje do...

10/14/2013 10:42:00 PM

Kochane dziękuję za udział :) Wiele Was nie było, ale to tylko dowód na to, że kiedy potrzebne jest minimum wysiłku chętnych brak. Odpowiedzi starałam się czytać na bieżąco i niektóre były świetne. Jednak jedna bardzo zapadła mi w pamięć. Jest nią ta odpowiedź:


Po tym poście Daguszki po prostu widziałam ten lakier na moich paznokciach. Kochana czekam 48 godzin na mail z adresem. Namiar do mnie znajdziesz w zakładce kontakt :) A z racji, że udostępniłaś informację dostaniesz jakąś niespodziankę ;)



You Might Also Like

12 komentarze

  1. Po takim opisie sama chciałabym mieć ten lakier na pazurkach :) Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Daguszka!:) na szczęście kupiłam sobie dziś 2 piaski z Wibo i nie jest mi bardzo smutno.. tylko trochę:d

    OdpowiedzUsuń
  3. w moim przypadku to nie niechęć do wysiłku, ale fakt, że 18 skończonych nie mam, to po co Ci głowę zawracać :) chociaż essie superbossa nova polecam bardzo, najlepszy z najlepszych! gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! A ja nic nie wiedziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, Paese to jedna z najlepszych lakierowych firm, jakie miałam przyjemność testować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Adzę w mailu już pisałam jak się ciesze, ale że wyniki zobaczyłam w pracy to tu nie dałam rady napisać :D
    aaaaa super ekstra, że się udało i pierwszy, wymarzony piaseczek z P2 trafi do mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram