Eveline Holografic Shine nr 411

5/30/2013 05:15:00 PM

Macie takie lakiery, do których czujecie "miłość od pierwszego pociągnięcia pędzelkiem"? Ten właśnie do nich należy. Eveline Holografic Shine, bo o nim mowa sprezentowała mi B., która odwiedziła mnie nie tak dawno temu. Lakier zachwycił mnie w każdym możliwym wydaniu. Pięknie się mieni, szybciutko schnie, sprawnie się maluje i... trzyma się na paznokciu prawie tydzień! Nic tylko mogę się nim zachwycać. Szkoda, że nie mogę dorwać żadnego innego koloru z tej firmy, bo pewnie kosztują grosze i podoba mi się mała pojemność. Wiadomo nie jest to Color Club, ani Gosh, ale chwilowo moje holograficzne chciejstwo zostało zaspokojone :) Z resztą sami zobaczcie!











A na koniec życzę Wam fajniejszego weekendu niż mój ;) Ja się muszę zmierzyć z ostatnim egzaminem, który mnie czeka na uczelni. A potem niech pisanie pracy już mi pójdzie. Błagam wszystkie możliwe siły wyższe! ;)



You Might Also Like

35 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ach zauroczona nim jestem! U Ciebie też podziwiałam inne kolory i ubolewam, że nigdzie nie mogę ich dostać

      Usuń
  2. On jest fioletowy? Czy mi ekran nieco kolor zmienia?

    Btw. widzę, ze aparat wrócił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fioletowy :) a aparat nie wrócił. Mam te zdjęcia od jakiegoś czasu i czekały aż je wrzucę. Nie pamiętam kiedy widziałam slonce dłużej niż 5 minut :((

      Usuń
  3. Ooo jakie cudo, muszę go poszukać, świetnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak cudny, też muszę sobie kupić jakiś lakier holograficzny! Bomba!

    http://fash-cinated.blogspot.nl/

    Zapraszam jutro na mój fan page na Fejsie, będzie konkurs, a do wygrania 2 pary butów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest! U mnie w hurtowni są chyba jeszcze 3 inne kolory i znalazłam wczoraj z Eveline (mini - większy niż ten) taki klasyczny srebrny holo :) Może masz ochotę, mogę Ci kupić i wysłać ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jest ten kolor :D Jakby Ci się kiedyś znudził to wiesz...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, żeby mi się znudził, ale będę pamiętać :D

      Usuń
  7. Urokliwy :) Nie mam żadnego holoska bo jakoś mnie nie zachwycały do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jeden, teraz dostałam drugi. W porównaniu z Color Club czy Goshem ich efekt jest bardzo delikatny, ale i tak jestem nimi zachwycona :)

      Usuń
  8. Ja mam 3 i je bardzo kocham! Tak jak mówisz - super trwałe, piękne kolory, szybko schną! :) Niestety już są niedostępne :( Pani w sklepie powiedziała mi że wycofali je z produkcji ;/ A kosztowały mało bo 3,60 zł a były mega wydajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super jest! gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam chyba ciemniejszą wersję tego holo :) Uwielbiam lakiery z tej serii, duży wybór za niewielkie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Calkiem sympatyczny kolor :) choc jakos nie lubię nic z marki Eveline. Mialam lakier, to wytrzymywal pol dnia, a potem scieraly sie koncowki albo odpryski byly.
    Nie mniej wole ten Twoj wczeniejszy lakier :))

    OdpowiedzUsuń
  12. skojarzył mi się z niezapominajkami ;) delikatny kolorek i daje efekt o którym nie łatwo zapomnieć :D podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te lakiery, kolor super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie holo, że jakby go nie było, ale nie istotne, grunt, że się podoba, w sumie nie każdy efekt musi być ostry jak brzytwa. Poza tym nigdy nie widziałem tych lakierów na żywo. Tych holo właśnie, bo classic/happy i inne od eveline w tej butelce widzę za każdym razem, chętnie bym się przekonał jak ich holo wypadłyby u mnie:) A u Ciebie poza tym widzę świetnie pomalowane paznokcie. Uzyskałaś efekt, którego szczerze zazdroszczę, tzn paznokci pomalowanych idealnie równo po same skórki, tak jakby już rosnąc miały ten lawendowy kolor:)
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt holo jest delikatny, ale nie można powiedzieć, że niewidoczny. Patrząc na zawartość mojej kieszeni to nie mogę sobie na razie pozwolić ani na tego pięknego Gosha, ani na Color Club, ale kiedyś na pewno się uda ;)
      I dziękuję Ci mój drogi za komplement :) Malowanie paznokci tym lakierem to na serio była czysta przyjemność :)

      Usuń
    2. Fuck Color Club czy Gosha, widziałem świetne holo od Alle paznokcie, za 20zł, bardzo mocny efekt :)

      Usuń
  15. Widzę, że z lakierami masz to, co ja z butami. ;) Piękny holosik, brałabym!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam fiolet i bardzo mi się podoba ten na Twoich paznokciach!! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kojarzy mi się z dzieciństwem. Starsza siostra taki miała. Ale to było dawno temu, więc nie mam pojęcia jak się spisywał :D

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam chyba ten sam albo bardzo podobny
    świetne są te hologramki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super ten lakier! :D miałam w gimnazjum któryś z tej serii. ;) był super! bardzo dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz, będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zjawiskowy! A ja żadnego holoska nigdy nie miałam - gapa ze mnie...

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiedziałam że eveline mają tak piękne lakiery, bomba, u mnie nigdzie ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram