Paczuszkowo!

5/23/2013 01:57:00 PM

Nie mogę pić herbaty, kawy, zjeść buraczków, jestem kaleką z kapustą na kolanie, więc dzisiejsza masówka poczty niesamowicie poprawiła mi humor! Wczoraj listonosz zostawił awizo, ale że wiedziałam, że jeszcze jedna jest w drodze to czekałam i.. się doczekałam :D Rano przyszła nagroda od Manii:


A w  niej:


Kusiły mnie te lakiery i kusiły! I się pojawiły cudownie w moim domu ;) Dodatkowo przybyła maskara i eyeliner, ale ten dostanie Amethyst, bo mi się zdublował. To zdecydowanie za mało za prawie kilogramową paczuszkę, którą odebrałam dziś z poczty:



Dosłownie paznokciowy raj! Zachwycona jestem, bo to nie tylko paznokciowe skarby, ale kolejne maskary, próbeczki i woski. Cudowna paczka, za którą nie wiem jak się odwdzięczyć!



A teraz nie wiem od czego zacząć :D Miłego popołudnia Wam życzę :D Ja się delektuję cudeńkami i leczę.

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Bardzo się cieszę, że paczuszka dotarła cała :) Wiem, że jest w dobrych rękach! Czekam na Twoje pazurkowe poczynania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmm... też bym się cieszyła z takich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo rzeczywiście masz tam raj! :) Oj przydało by mi się kilka skarbów z tych paczuszek :D Nie dziwię się teraz że mama Ci podkradała i chciała pooglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. same wspaniałości zwłaszcza lakierki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nic tylko malować :) prawdziwy raj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie dostałam zakaz od mamy, bo jej się niesamowicie pękacz z Essence podoba, chociaż ja taka zachwycona nie jestem...

      Usuń
  6. O nie mogę, ale cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałoby się jakieś tak miłe popołudnie jak twoje :D Definitywnie mam nie za wesoło w życiu :< Czy do raju trzeba składać jakieś rezerwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz mi się takie rzeczy przytrafiają jak mi się cała reszta wali w życiu, więc to chyba nie taki raj

      Usuń
    2. Oj tam. Wszystkim ciągle niby się życie wali, ale wciąż jednak żyjemy.

      Masz ode mnie nominację do Lebster Blog Awards ;)
      http://pazurkimlodosci.blogspot.com/2013/05/liebster-awards.html

      Usuń
  8. ile cudeniek :D pokazuj po kolei :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Aj Aj Aj - pokazuj szybko te cudeńka na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kochana, to zupełnie jak w przypadku mnie i błękitu, w którym jestem zakochana po uszy i będę nim malować paznokcie, aż się skończy !! :) Fuksji po prostu nie lubię, tak jak pomarańczu. Ale pocieszyłaś mnie, że zmywanie będzie łatwiejsze :)


    Ulalala co za paczuszki :) Nic tak nie cieszy oka, jak nowe lakiery i ozdoby do paznokci. Mimo, że mam ich chyba już 300, to bardzo przyjemne uzależnienie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram