Dmuchawce, latawce, wiatr!

5/06/2013 07:30:00 PM

Jak zobaczyłam kolejny lakier, który sprezentowała mi B. wiedziałam, że będzie idealny na wiosnę! Jednak długo za mną chodziło jedno zdobienie, a Miętus z Colour Alike był idealny jako baza do niego. Przedstawiam Wam DMUCHAWCE! One są dla mnie znakiem nadchodzącego lata i niezmiernie mi się podobają, więc nie mogłam sobie odmówić póki mam dłuższe paznokcie. Niestety muszę je znów skrócić, bo nic nie działa na ich rozdwajanie się, ale i tak stwierdzam, że ich kondycja nie jest najgorsza. Do zdobienia użyłam (nie wliczam bazy):
  1. Kolor bazowy - Colour Alike nr 151 Miętus
  2. Biały z NYC - nr 134 Pinstripe White
  3. Czarny Golden Rose Rich Color nr 35
  4. Top Coat Revlon nr 960










A tak w ogóle może chcecie poczytać o czymś konkretnym? ;) Może jakieś pomysły do niedzielnych notek? Dawajcie znać! I w komentarzach i na facebooku i na twitterze... Gdzie się da!

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Ja myślałam, że to błękit :) U mnie na monitorze właśnie pod ten kolor podchodzi :) Na niektórych fotach faktycznie coś z mięty można zobaczyć, ale mało :) Bardzo ładnie Ci wyszły te dmuchawce - wpasowałaś się w dzisiejszą pogodę, bynajmniej u mnie tak cieplutko i słonecznie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to pomimo nazwy JEST błękit :D I cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Pięknie! Aż mi się zachciało wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dmuchawce, to mega urokliwe zdobienie :) Muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urokliwe i jak się okazało banalnie proste ;)

      Usuń
  4. U Ciebie dmuchawce, u mnie latawce - tylko wiatru brakuje! :)
    Ślicznie Ci to wyszło :) Muszę zgapić ten wzór bo strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i lepiej, żeby wiatru nie było, bo deszcz sprowadzi ;P
      Za mną to zdobienie straaasznie długo chodziło, ale nie miałam czarnego i białego ;)

      Usuń
  5. fajny pomysł na mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne i jaka trawa już u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trawa szaleje i pnie się w górę ;) Wystarczyły 2 dni deszczu, a koszenia na tyle samo wychodzi :P Ale ten kolor niesamowicie poprawia humor ;)) Aż chce się patrzyć za okno ;)

      Usuń
  7. :) Agu, te zdjęcia są po prostu mega!
    super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, aż się czerwienię ;) Dziękuję Ci i cieszę się, że się podoba :))

      Usuń
  8. Świetny pomysł na ciekawy manicure, w sam raz na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie :) i jeszcze ten błękit <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te dmuchawce! A tak się martwiłaś, że nie wyjdą! A piękne są! I faktycznie, Miętus się wpasował w zdobienie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż martwiłam się, bo nie mam takiego talentu jak Ty :P

      Usuń
  11. Fajne wiosenne dmuchawce :) a kolor bazowy bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, wiosenne zdobienie.a kolor idealny dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej no - ekstra ten Miętus! A wzorek - kradnę! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! :) Ja ukradłam komuś z Pinterestu ;)

      Usuń
  14. Prześliczne.. delikatne.. :) bardzo mi się podoba.. dmuchawce cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier bazowy bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Póki nie przeczytałem komentarzu od aalimki to martwiłem się, że abo coś ze mną albo z moim monitorem nie tak, w końcu ten lakier jest błękitny, bez zielonych tonów :)
    Bardzo fajne, lekkie zdobienie, a te białe latawce wypadły najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był ten szczegół, do którego trzęsąca się wiecznie ręka wreszcie się przydała :D Cieszę się, że Ci się podoba, bo Ci się przyznam, że czekałam na Twój komentarz :P

      Usuń
    2. Hehe, no to chyba wiem co czujesz pisząc, o trzęsących się dłoniach, dla mnie takie koronkowe prace jak malowanie po tak małej powierzchni, jaką jest płytka paznokcia to coś, czego do tej pory nie potrafię ogarnąć. Zabieg na równi z wycinaniem ażurowych wzorów na wydmuszkach albo z rekonstruowaniem drobnych naczyń krwionośnych :)

      Usuń
  17. Bardzo wiosenny i przyjazny kolorek do pazurkowych wariacji...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram