RossmannLove!

5/27/2013 09:59:00 PM

Ojej, ojej, ojej. I ja w Rossmannie byłam i zakupy zrobiłam i oświadczam uroczyście! Do lipca nie kupię lakieru! No oprócz kiwi z My secret! I może jednego Richa. I... nie, nie, nie pilnujemy się :D W pierwszy dzień promocji poszłyśmy z mamusią, bo akurat przez przypadek byłyśmy i kupiłam pierwszego Apocalipsa z Rimmela w kolorze Solscite za niecałe 15 zł, a także za szalone 5.99 masełko do ust z Nivea. Ile ja się na nie czaiłam, żeby złapać na dobrej promocji! Już mogę powiedzieć, że było warto, moje usta dawno nie były tak ładnie nawilżone!



Dziś, chociaż miałam się powstrzymać przyciągały mnie już z daleka dwa lakiery. Koleżance, która ze mną byłam powiedziałam, że ma mnie pilnować, żebym kupiła maksymalnie trzy. I... spełniłam postanowienie (I jeszcze każdy kosztował 3,59 zł)! Odbiegłam planem tylko maseczką z zielonej glinki za bagatela 0,89 zł! A jeszcze moje przyjaciółki mnie rozpieściły, za co dziękuję! Jedna sprezentowała mi kolejny Apocalips, tym razem w niesamowicie żywym i pięknym kolorze Stellar, który czuję będzie idealnie pasował do mojej weselnej kiecki :D A druga kazała mi wybrać dwa lakiery, więc dziś do kolekcji dołączyły:
Wibo Extreme Nails nr 2 - piękny różowy kolor, który w ostatniej chwili się do mnie uśmiechnął 
i chwyciłam odchodząc od szafy ;),
Wibo Trend Erition - Folk Fashion nr 1 - cudowny niebieski kolor,
który kojarzy mi się z Grecją,
Wibo Trend Erition - Folk Fashion nr 5 w kolorze trawy,
Słoneczny Patrol by Jamapi, który od dawna się do mnie uśmiechał!,
Manhattan Quick Dry nr 26S - cudowny fiolet!


Coś czuję, że wszystkie zobaczycie w akcji na paznokciach w ramach dnia dziecka i planowanej Akcji Skittles. Rzadko biorę udział w różnych akcjach, ale po tych zakupach chyba się skuszę ;) co Wy sobie kupiłyście?



You Might Also Like

28 komentarze

  1. Zbankrutujesz na te lakiery! :D Co jeden, to śliczniejszy! Czekam na efekty na pazurkach! :*

    http://fash-cinated.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zakuposki ^^ Podobają mi się Folki od Wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są, Jedwabna wrzucała niedawno swatche niebieskiego i byłam zachwycona

      Usuń
  3. Jak kupujesz lakier 'by jamapi' to możesz sobie pozwolić jeszcze na dwa inne - pozwalam ;D
    Kiwi i Fruit Cocktail z My Secret + gratis jakiś Rimmelek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to, że się Słoneczny Patrol do Ciebie od dawna uśmiechał, to trzeba było dać znać ;)

      Usuń
    2. Jak pierwsze swatche wrzucałaś to przecież pisałam, że muszę mieć :P I mam <3

      Usuń
  4. Apocalipsy! ;D Że też ja sobie ani jednego nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kupiłam to masełko Nivea :) Pachnie bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde !! :) Miałam już nic nie kupować ale tym Rimmelowskim Stellarem mnie skusiłaś i jutro pójdę po niego do Rossmanna' za 15zł wypróbuję; a jakże ... oczywiście jeśli go znajdę ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa mój niebieski :D Te lakiery Manhattan są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobaja mi sie te lakiery do ust Rimmela, ale kurcze nie odwaze sie na zaden kolor :P W internecie podobal mi sie Apocalyptic czy jakos tak ale na zywo okazal sie to MEGA MEGA mocny kolor, wiec nie wzielam a inne cieliste mi sie nie podobaja.
    Ciekawa jestem jak te dwa kolory beda wygladac na Twoich ustach, pokazesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solscite to moim zdaniem klasyk. Nie jest to bez ani róż, bo jest troszkę ciemniejszy, ale bardzo elegancki. A Stellar jako tako jest mega 'oczojebny' ale na ustach jest mniej żywy. Może niedługo pokażę, ale mogę już jedno powiedzieć - są super trwałe

      Usuń
  9. Masełka Nivei są świetne, sama mam jedno:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę się wybrać w końcu po Apocalips i widzę, że przygarnęłaś dużo lakierów jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś mało skorzystałam z tej promocji. Kupiłam dwa lakiery i krem do twarzy :D To całe moje Rossmannowskie zakupy :D Ciekawi mnie w sumie ten lakier Jamapi - Słoneczny Patrol, ale po nieudanym egzemplarzu TheOleski jakoś nie chciałam go włożyć do koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo, ale, że mi go sprezentowali to nie narzekam. Ma lepszą formułę pomimo smużenia, ale schnie wieki. Ale i tak jest taaaaki piękny <3

      Usuń
  12. Nie powiem ile kasy zostawiłam dzisiaj w Rossmanie. Jestem przerażona, ale przynajmniej mam zapas na dłuższy czas.

    Serię blogerską od Wibo sobie darowałam po nieszczęsnej Olesce, lepiej się maluje Extreme czy Glamour.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takich promocjach warto kupić tusze, pudry, czy podkłady, bo to i tak się zużywa na bieżąco, a zaoszczędzić można sporo.
      Oleska jest masakryczna, ale Amethyst np. Super. Ten od jamapi zaliczyłabym tak pomiędzy. Kolor idealny, ale schnie wieki.

      Usuń
    2. Zaczynam nieco żałować, że nie wzięłam żółtego lakieru od Manhattan. Ale już po imprezie. Za to nie widzę w swoim Rossmanie Trend Edition od Wibo. Zaraz, zaraz... ja i tak ma za dużo lakierów. :D



      Usuń
  13. Sama niewiele kupiłam, bo nic już nie było, ale Ty lakiery znalazłaś świetne! ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. wybacz, zapomniałam wspomnieć w notce:) użyłam jeszcze essence edwarda i peaches and cream od wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj chodziłam wokół tego Wibosa Extreme Nails, ale odpuściłam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to kolor idealny. Chwyciłam w ostatniej chwili i nie chcę się rozstawać. Szkoda, że tak długo schnie ;(

      Usuń
  16. lakiery mi się podobają :D
    ja w rossku kupiłam ostatnio tylko szampon i odżywkę z alterry, suchy szampon i krem z ziajki :)

    Zapraszam Cię na konkurs, możesz wygrać bon na zakupy o kwocie 150 zł w sklepie Mosquito. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Masła do ust Nivei kupiłam z zapasem! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram