Mobile Mix #3 - wydanie specjalne! :D

5/01/2013 12:19:00 AM

Co tam notki kosmetyczne... B. jest w Krakowie! Dlatego też spodziewajcie się (mam nadzieję) codziennych mobile mixów :D Trzeba jakoś to udokumentować :D

 

1. Mani na powitanie (Essie Coat Azure, Sally Hansen Calypso Blue i topper z Hean)
2. Drugie pół poleciało na Majorkę. Już tęsknię za moją N.!

 
3. Czekam na B.!


4. Kosmetyczka dobroci
5. Dorwałam się do jednego z lakierów i malujemy pazurki (w rzeczywistości kolor duużo fajniejszy)

 

5. Co się skrywa w torebeczce? ;)
6. To prezencik od B w postaci 3 pięknych lakierów! 
klasyczna czerwień z Paese nr 107 (nie miałam, potrzebowałam!)
nr 151 Miętus z Colour Alike (mój pierwszy yay!)
nr 411 Holographic Shine z Eveline

Wyczekujcie dalszych części ;) Może i zapomniałam aparatu, ale ten w telefonie sprawuje się jak należy ;)
I jeszcze jedno ;) Lajkujcie mój facebookowy profil ze swoich prywatnych kont, bo mi 8 osób brakuje, żebym mogła statystyki prowadzić ;) I nie można mnie oznaczać, nad czym B. mi ubolewa ;) Link znajdziecie po prawej stronie :))

You Might Also Like

14 komentarze

  1. <3 Kocham ten post <3 normalnie jakbym tam była :D ja zaraz może wrzucę swoje foty :D ale jazda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet tam jesteś na torebkowym zdjęciu :D :D :D

      Usuń
  2. Ojj dziewczynki, ale Wam zazdroszczę takiego spotkania :D Może jutro do Warszawy zawitacie?? :D Świetny prezencik - Colour Alike bardzo zazdroszczę :D Nie mam jeszcze nic z ich firmy. Chineczkę z chęcią bym Tobie zabrała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jeszcze musze na dniach dokupić discorelaks :D Bo mnie kusi :D I miętusek też piękny :D w ogóle każdy ma coś :D
      A ta chineczka to mam nadzieję, że nie zaginie u mnie w domku :D :D :D

      Usuń
    2. Co proszę? Co ma zginąć? Gdzie?
      Wolne żarty, moje lakiery mają zdalny lokalizator, spokojna głowa, nie zgubi się :D

      Usuń
    3. Nie martw sie masz dobrego zakładnika :P

      Usuń
  3. ładnie wyglądają pazurki w tym kolorze, ja lubię niebieski kolor. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę spotkania, bawcie się dobrze dziewczynki, w Krakowie nie można się nudzić, to moja przystań do której często wracam ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha :D zgadłam :D
    Miłego kolejnego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,ze się w końcu zobaczyłyście! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne mani na 1 fotce *_*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram