Koty!

5/12/2013 09:47:00 PM

Dziś niedziela, pomysłu nie miałam, więc się pochwalę :D Zawsze powtarzam, że przy moim zaparciu umrę samotnie otoczona gromadą kotów, które potem mnie zjedzą, bo nikt nie będzie widział nawet, że umarłam :D No to dziś (w piątek) pierwszy dołączył do gromadki :D W życiu nie myślałam, że tak szybko oswoję kota stodołowego (czyt. DZIKIEGO). Co za pieszczoch! Niestety chyba jest w ciąży, więc moja wizja bycia starą panną otoczoną kotami się szybko sprawdzi ;D Teraz szukam pomysłu na imię! Any ideas? :) Jest niesamowicie podobny do naszego poprzedniego kota, który zginął śmiercią tragiczną, więc nie mam innych pomysłów niż Łatka, ale Łatka była tylko jedna ;) Mam nadzieję, że maluchy wrodzą się w Leonka i będą rude ;)


ten rudy to inwalida Leon kocur ciotki, prawdopodobny tatuś ;)


You Might Also Like

22 komentarze

  1. Napoleon - jakoś tak mi się skojarzyło ;) oba śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudy nie jest tak śliczny jak zimą, bo wtedy ma puchate futerko i nie wygląda jak kot z Auschwitz (weterynarz ostatnio myślał, że jest bezpański i żebra mu wystają), na dodatek zaraz przed Wielkanocą miał wypadek i teraz to inwalida, który kuleje, ale i tak jest lepiej.

      Usuń
    2. Nieważne! Wszystkie zwierzaki są śliczne :)))

      Usuń
  2. Jakoś tak się składa, że zwykle wymyślam 'oryginalne' imiona dla zwierząt. Np. od dłuższego czasu mam czarnego kota o imieniu... Ziomek! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem straszną kociarą, nie było mnie zaledwie 42 godziny w domu, a niesamowicie się stęskniłam za nim! A dziś przygarneliśmy znalezionego pieska - ktoś go wyrzucił na osiedlu mojej siostry - jeśli chodzi o rasę to czysty albo syberian husky albo alaskan malamut - dla mnie to bardzo podobne rasy, ale jest jeszcze mały więc nie umiem rozpoznać :( Ktoś serca nie miał... Najchętniej to ja bym wszystkie kotki bezdomne przygarnęła, nakarmiła i poprzytulała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak z kotami :D A jak są rude, albo puchate (Persy, birmańskie! <3) albo angielskie!! Albo rosyjskie!! Tylko tych łysych jakoś zdzierżyć nie mogę :D

      Usuń
  4. Ja za kotkami nie przepadam - boję się ich :) Zdecydowanie bardziej wole pieski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię szczeniaki :P A z kotami... cóż jakoś zawsze odnajdywaliśmy wspólny język. Jestem taki cat whisperer ;D Znam tylko dwa koty, które za mną nie przepadają, ale to dlatego, że przebywają tylko z 2 osobami i nawet one się po jakimś czasie do mnie przyzwyczajają. No i Rysia! Ale Rysia nie daje się tykać nikomu ;D To kot stodołowy (czyt. dziki), który nauczył się wykradać karmę od naszego zdechłego już psa i już tak zostało, że dokarmiamy. Lubi nas, ale dotknąć się nie da ;)

      Usuń
  5. Też się boję kotów, jakoś nigdy za mną nie przepadały, ze wzajemnością z resztą, ale poprzyglądać się mogę. Zawsze rozwala mnie to, jakie podejście do świata prezentują. Rudzielec fajny :)
    Nie za wcześnie marzy Ci się zostanie starą Panną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg. mojej rodziny (czyt. babci) jestem nią od ponad 5 lat :D

      Usuń
    2. Akurat takie slowa z ust babci bardzo dziwnie brzmią :D

      Usuń
    3. Aga całe życie przed Tobą ... :) już tam gdzieś na świecie jest ten jeden, jedyny, który zmierza w Twoim kierunku :) ;)

      Usuń
    4. Żaneta zapewniam, że nie szukam ;) I znając mnie jeszcze go pogonię ;P

      Usuń
  6. kotałki są cudne!! kocham wprost ich mruczenie i zwariowane pomysły :) zawsze chciałam mieć lecz jeszcze nie jest mi dane... ale kiedyś mruczusia mieć będę bo je lovam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam koty :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niespełna rok temu przygarnęliśmy małego, wychudzonego kotka. Nazwaliśmy go Maniuś, później okazało się, że to kotka. I tak nasza kotka ma męskie imię:) Wcześniej nigdy nie miałam kota, ale to fascynujące zwierzaczki i strasznie kochane. Teraz nie wyobrażam sobie, żeby jej z Nami nie było ... No to teraz będziesz miała wesoło ... jak urodzą się maluchy :D A imię ... hmmm może Lenka?

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kotki ja od jakiegoś roku nie mam kota bo chyba go lis zjadł i chyba już nie będę miała bo mam małe dziecko i nie miał by sie nim kto zajmować.
    Bardzo mi brakuje mojego miauczka miałam przekochanego kota oczywiście ktoś go podrzucił ale tak się zachowywał jakby był cały czas ze mną czysty nie brudził nie było z nim żadnych problemów
    No ale cóż już go nie ma

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ślicznie kicie :) lubię rudzielce ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro nie Łatka to może Plamka?? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękne :)
    sama jestem straszna kociarą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem kociarą :) Mam taką krówkę tyle że ma dopiero około tygodnia i jeszcze nie wymysliłam mu imienia. Rudzielca tez mam nazwałam go Danonek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jednak bardzo Was proszę o powstrzymanie się od reklam - będą one automatycznie przenoszone do spamu.

Labels

B. Loves Plates (12) Bajszer (4) Beauty Forum (2) biały (33) Born Pretty Store (36) brokat (25) Color Club (8) Colour Alike (38) czarny (43) czerwony (38) Essie (16) fioletowy (57) Golden Rose (62) holograficzny (40) KkCenterHk (20) kwiaty (19) multi color (21) nail art (97) naklejki wodne (8) niebieski (84) nude (27) OPI (10) Orly (16) P2 (15) piaski (17) pomarańczowy (25) Promoto-Promoto (26) Revlon (11) Rich Color (24) różowy (83) Sally Hansen (11) stamping (37) stemple (45) studs (18) Swatche (92) szary (12) topper (15) Wibo (20) z pamiętnika grubasa (2) zdobienie (110) zielony (68) złoty (19) żółty (31)

Facebook

Instagram